آمار فوق العاده منچستریونایتد در اولدترافورد

منچستریونایتد که اکنون به یکی از بهترین روزهای خود در دوران پس از فرگوسن رسیده است، به رکوردی عالی در اولدترافورد دست یافته است.

آمار فوق العاده منچستریونایتد در اولدترافورد

تیم تنهاگ با پیروزی مقابل ناتینگهام فارست به رکورد دوازده پیروزی متوالی در اولدترافورد رسید. رکوردی عالی که نشان می دهد منچستر تنهاگ چقدر خوب است و چقدر امیدوار است که به روزهای قدرتمند سال گذشته برسد.

منچستریونایتد در این 12 بازی علاوه بر 12 برد، 31 گل زد و 5 گل دریافت کرد.

جالب اینجاست که با نیمکت نشینی مگوایر و اعتماد تنهاگ به زوج واران و لیساندرو مارتینز و در دسترس بودن کازمیرو و ثبات دخیا، منچستریونایتد دیگر وضعیت نابسامان دفاعی گذشته را ندارد و تنها 5 گل در 12 گل دریافت کرده است. بازی ها.

آمار فوق العاده منچستریونایتد در اولدترافورد

با رفتن رونالدو، رشفورد جان تازه ای گرفت و می توان آن را به عنوان ستون فقرات تن هاگ تعریف کرد. رکورد 2.5 گل در هر بازی برای یونایتد نشان می دهد که خط مهاجم شیاطین سرخ این روزها چقدر مسموم است.

منچستریونایتد فردا از سری مسابقات لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت. این تیم در ادامه لیگ 2 بازی مقابل لیدز یونایتد برگزار می کند و سپس در نیوکمپ میزبان بارسلونا در لیگ اروپا خواهد بود. دیداری که اهمیت زیادی دارد و فوتبالدوستان منتظر تماشای تقابل تنهاگ و ژاوی با تیم های احیا شده دنیای فوتبال هستند.

آمار فوق العاده منچستریونایتد در اولدترافورد

دیدگاهتان را بنویسید