آمریکا باید گفت‌وگو با ایران را ادامه دهد


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901414

رویترز بر اساس نتایج یک نظرسنجی نوشت 78.8 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که ایالات متحده باید به گفت وگو با ایران ادامه دهد تا از دستیابی ایران به سلاح هسته ای در آینده نزدیک جلوگیری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رویترز، نظرسنجی موسسه گروه اوراسیا که از 2 تا 8 سپتامبر انجام شد، از 2002 بزرگسال آمریکایی در مورد سیاست خارجی آمریکا و نقش جهانی این کشور سوال کرد.

بر اساس این نظرسنجی، 78.8 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که ایالات متحده باید به گفت وگو با ایران ادامه دهد تا از دستیابی ایران به سلاح هسته ای در آینده نزدیک جلوگیری کند.

88 درصد از دموکرات ها، 76.9 درصد از غیر حزبی ها و 71.8 درصد از جمهوری خواهان شرکت کننده در این نظرسنجی معتقد به از سرگیری مذاکرات با ایران هستند.

این در حالی است که در یک نظرسنجی مشابه در سال گذشته، تنها 62.6 درصد از شرکت کنندگان به ازسرگیری مذاکرات بین واشنگتن و تهران برای احیای برجام رای دادند.

بر اساس این نظرسنجی، رویترز در گزارش خود نوشت: بیش از 70 درصد جمهوری خواهان معتقدند آمریکا باید مذاکرات هسته ای با ایران را از سر بگیرد. این بدان معناست که رهبران احزاب و نامزدهایی که مخالفت خود را با این توافق ابراز می کنند ممکن است با بسیاری از رای دهندگان هماهنگ نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید