آمریکا: به تحمیل هزینه‌های بیشتر علیه تهران ادامه می‌دهیم/ درباره موضوع آزادی بیکر نمازی و مرخصی سیامک نمازی، چیزی رد و بدل نشده است. این بخشی از هیچ توافقی نبود

آمریکا: به تحمیل هزینه‌های بیشتر علیه تهران ادامه می‌دهیم/ درباره موضوع آزادی بیکر نمازی و مرخصی سیامک نمازی، چیزی رد و بدل نشده است.  این بخشی از هیچ توافقی نبود

وندانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، عصر سه شنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران افزود: ما به اقدامات خود برای تحمیل هزینه های بیشتر به عاملان خشونت علیه معترضان مسالمت آمیز و سایر موارد نقض حقوق بشر ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، این مقام آمریکایی همچنین مدعی تشدید سرکوب اغتشاشات در ایران و سرکوب معترضان مسالمت آمیز شد.

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی مبنی بر اخراج اعضای خانواده برخی مقامات ایرانی از آمریکا، به اخراج و اجرای قوانین مهاجرتی در صلاحیت وزارت امنیت داخلی آمریکا نیز پرداخت. زمان گفت: نظر ما این است که تبعید یک نفر مشکل دارد. و این یک موضوع حقوقی است نه ابزار سیاسی.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در خصوص آزادی باکر نمازی و مرخصی پسرش سیامک نمازی گفت: رفع ممنوعیت باکر نمازی و مرخصی پسرش سیامک نمازی به دلیل نیازهای پزشکی بوده است.

وی تصریح کرد: آنها (آزادی باقر نمازی و رفتن پسرش سیامک نمازی) جزو هیچ توافقی یا چیزی شبیه این نبودند.

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی مبنی بر انتقال و مبادله وجوه در این رابطه گفت: هیچ مبادله ای در این رابطه صورت نگرفته و این کاملا کذب است.

پاتل از ارائه جزئیات بیشتر در مورد زائران به دلیل احترام به حریم خصوصی آنها خودداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید