آمریکا عامل اصلی گروه های تروریستی داعش و النصره است

ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921753

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکا عامل و ریشه اصلی گروه های تروریستی داعش و النصره و غیره است و این را نباید نادیده گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در وزارت کشور با اشاره به سوابق حضور سردار سلیمانی در عملیات های مختلف جنگ تحمیلی گفت: یکی از ویژگی های سردار سلیمانی زیرکی در شناخت دشمن است. خدا بود اگر رهبری و حاج قاسم و مجاهدین در راه خدا نبودند، داعش تا بنگلادش و مراکش پیشروی می کرد.

وی افزود: قرار بود همه را از لبه شمشیر بکشند و گفتند وارد نجف می شویم و بارگاه این بت بزرگ امیرالمومنین را ویران می کنیم. بچه ها را می کشتند و سر می بریدند و مردم را با دست بسته و … از بالا می انداختند و چه زنانی را به بردگی می بردند و در عراق و سوریه می فروختند. تئوریسین رژیم صهیونیستی گفت: هنر رهبر ایران این است که با کمک نیروهای رزمنده کشورهای دیگر توطئه و تهدید را از کشورش دور کند اما برخی از مردم این کشور این را درک نمی کنند. داعش قرار نبود بشار اسد را برکنار کند، بلکه علیه اسلام بود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه گفت: بیش از 100 عملیات بزرگ در سوریه انجام شده است. بیش از 32 عملیات بزرگ در عراق. نتیجه کار سپاه قدس استقرار قدرت در فلسطین اشغالی توسط حزب الله، حشدالشعبی و انصارالله است و اکنون انتفاضه عملیاتی را انجام می دهد که بی سابقه است و دستاوردهای آنها منجر به شکست نقشه های آمریکا در منطقه شده است. منطقه

وی با بیان اینکه آمریکا عامل اصلی و ریشه گروه های تروریستی داعش و النصره و غیره است، گفت: نباید از آن غافل شد.

فلاح زاده گفت: وظیفه ما شناخت امام است. حاج قاسم امام و رهبر انقلاب را می‌شناخت و به وظیفه خود عمل می‌کرد و هر بار که به محضر رهبری می‌رفتند و آزادی شهرها را در سوریه و عراق می‌خواستند، گوش می‌دادند و پیگیری می‌کردند که خواسته رهبر محقق شود و ما در حوزه فرهنگی. و زمینه های علمی و زیرساخت ها و صنعت از رهبر انقلاب داریم، برنامه ریزی، فرماندهی، رهبری و هدایت داریم و چیزی کم نداریم، گاهی خوب اجرا نمی کنیم. اگر ما به وظیفه خود که وظیفه ماست عمل کنیم این مسائل و مشکلات حل می شود، دشمن از اول انقلاب آنجا بوده و در این مرحله شکست خورده است و در آینده نیز شکست خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید