نیروی هوایی سوریه به مواضع تروریست های النصره حمله کرد

بر اساس این گزارش، ارتش روسیه اعلام کرد که نیروی هوایی سوریه در پاسخ به حملات پهپادی تروریست ها به مواضع ارتش سوریه به مواضع تروریست های النصره حمله کرد.

ایگوروف گفت: نیروهای سوری در پاسخ به حمله پهپادی تروریست ها به مواضع آنها در منطقه سلمی در منطقه کاهش تنش ادلب که منجر به کشته شدن 5 سرباز سوری شد، حمله سنگینی به مواضع ال. . – گروه تروریستی النصره.

وی همچنین افزود: جنگنده‌های سوریه اردوگاه‌های آموزشی تروریست‌ها و پناهگاه‌های زیرزمینی گروه‌های مسلح را منهدم کردند و 93 تروریست از جمله صدام الدادعلی و عبدالله الاحمد، دو سرکرده میدانی را هدف قرار دادند و 135 نفر از این گروه تروریستی نیز مجروح شدند.

در همین حال، ایگوروف گفت که نیروی هوایی سوریه همچنین یک کارگاه مونتاژ پهپاد و یک ایستگاه الکترونیک سیار و 40 پهپاد تهاجمی آماده برای استفاده را منهدم کرد.

این در حالی است که گزارشگر شبکه تلویزیونی المیادین پیشتر از حملات مشترک روسیه و سوریه به محل تجمع گروه تروریستی حیات تحریر الشام یا جبهه النصره سابق در نزدیکی منطقه حومه خبر داده بود. کفر جلس در غرب ادلب و کردهای اعلام شده، در پاسخ به حملات مکرر به مواضع ارتش سوریه، مواضع گروه تروریستی تحریر الشام را هدف آتش توپخانه قرار داده است.

خبرنگار المیادین روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: تروریست های جبهه النصره به عنوان بخشی از دوره آموزشی رزمندگان جدیدی که از یکی از اردوگاه های منطقه هدف حمله فارغ التحصیل شده بودند، در حال تمرین نبرد خیابانی بودند.

دیدگاهتان را بنویسید