گفتگوی امیر عبداللهیان و فواد حسین درباره حمله سپاه به مواضع تروریست ها


ساعت: 19:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910972

وزرای امور خارجه ایران و عراق روز دوشنبه در خصوص حمله صبح دوشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروه های تروریستی در اقلیم کردستان عراق تلفنی گفتگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خبرگزاری رسمی عراق شامگاه دوشنبه از گفتگوی تلفنی فواد حسین وزیر امور خارجه عراق با حسین امیرعبدالخیان وزیر امور خارجه ایران خبر داد.

فواد حسین در این گفتگوی تلفنی مواضع عراق را در خصوص حمله صبح امروز ایران به مواضع گروه های تروریستی در اقلیم کردستان عراق بیان کرد.

وی به همتای ایرانی خود گفت: گفت و گو باید راهی برای توقف این تشدید خصمانه بی دلیل باشد.

وزیر امور خارجه عراق گفت: ادامه این اقدامات خطرناک خواهد بود و هدف قرار دادن اماکن در کورتسان نقض آشکار حاکمیت عراق و امنیت شهروندان آن منطقه است.

دومین عملیات گسترده موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه صبح امروز دوشنبه 2 آبان ماه علیه گروه های تروریستی تجزیه طلب در منطقه شمال عراق انجام شد.

یگان های موشکی، پهپادی و توپخانه سپاه پاسداران در این عملیات مواضع تروریست ها را در شمال عراق منهدم کردند.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس جزئیاتی از این عملیات را ارائه کرد.

سردار پاکپور گفت: یک بار دیگر تاکید می کنم که از نظر امنیت خود از هیچکس راضی نیستیم و چندین بار به این نکته اشاره کرده ایم. چند مکان است که نام بردم تا بدانند که ما برای همه آنها احترام قائل هستیم و قبلاً اسامی آنها را به مسئولان منطقه شمال عراق و دولت مرکزی عراق اعلام کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید