در گفتگوی تلفنی امیر عبداللهیان با فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق، ارزیابی خود از این دیدار در جده بیان شد.


ساعت: 09:18
تاریخ انتشار: 1301/04/27
کد خبر: 1883947

وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه عراق در گفت‌وگوی تلفنی درباره برخی موضوعات مورد علاقه دوجانبه در حوزه روابط دوجانبه و برخی مسائل منطقه‌ای از جمله روند مذاکرات تهران و ریاض گفتگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه های وزارت امور خارجه، در این گفتگوی تلفنی حسین امیرعبدلاخیان وزیر امور خارجه کشورمان اعیاد قربان و غدیر خم را به فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق تبریک گفت.

فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق ضمن تبریک اعیاد عید سعید فطر، ارزیابی خود از این دیدار را با توجه به حضور عراق در اجلاس اخیر جده با امیر عبداللهیان در میان گذاشت.

فواد حسین گفت: دولت عراق در نشست جده مذاکرات و رایزنی های لازم را در زمینه همکاری های منطقه ای انجام داده و کشورش به تلاش های خود برای تقویت صلح و ثبات در منطقه ادامه خواهد داد.

امیرعبداللهیان با قدردانی از تلاش‌ها و نقش سازنده عراق در شکل‌گیری و پیشبرد گفت‌وگوهای منطقه‌ای به منظور تقویت ثبات، امنیت و توسعه در منطقه، آمادگی کشورش را برای تداوم فکر و تبادل نظر با همتای عراقی خود برای پیگیری موضوعات مورد علاقه در ابعاد وی ابراز کرد. دوجانبه و منطقه ای مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید