افشای حمایت کامل آمریکا از گروه تروریستی داعش در سوریه


ساعت: 01:15
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1833953

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اسپوتنیک، جنگنده های روسی برای سومین هفته متوالی به حملات هوایی علیه مقر گروه تروریستی «داعش» بین استان های رقه، حماه و حمص سوریه ادامه دادند.

یک منبع بلندپایه مطلع از فعالیت های گروه تروریستی “داعش” فاش کرد که این گروه از نیروهای آمریکایی در منطقه التنف در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن در حومه شرقی استان حمص، جایی که … ارتش ایالات متحده تدارکات و تدارکات نظامی را فراهم می کند. برخیزید و از پشتیبانی زیادی برخوردار شوید.

این منبع گفت که حمایت آمریکا از سازمان های تروریستی از طریق خطوط تدارکاتی به مناطق رقه و حماه رسیده است.

پیشتر دادستانی نظامی سوریه بار دیگر حمایت آمریکا از داعش را تایید و تاکید کرد که حضور غیرقانونی آمریکا در خاک سوریه ناقض منشور سازمان ملل است. دادستانی نظامی سوریه در بیانیه ای اعلام کرد که حضور نظامی آمریکا در سوریه مبنای قانونی ندارد و نمی توان آن را جز به عنوان اشغالگری تغییر نام داد. سخنگوی دادستانی نظامی سوریه در بیانیه ای با بیان اینکه تحولات اخیر در استان الحسکه در شرق سوریه در واقع طرحی از سوی اشغالگران آمریکایی برای ماندن بیشتر در سوریه است، گفت: سوریه با حضور آمریکا در خاک خود موافقت نکرده است. غیر قانونی و مغایر با منشور ملل متحد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید