حمایت کامل آمریکا از گروه های تروریستی/ وقتی تیرهای سیا به صخره ها در ایران اصابت کرد


ساعت: 09:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909031

گزارش دانا از تلاش بیهوده یانکی ها برای تجزیه ایران؛

دشمنانی که حوصله و تحمل عظمت جمهوری اسلامی ایران را ندارند همواره با نزدیک شدن به منافقین و حمایت از اقدامات تروریستی سعی در اجرای نقشه های خود علیه جمهوری اسلامی ایران دارند اما هر بار ناکام می مانند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آمریکایی ها در راستای دستیابی به اهداف و خواسته های خود، هر گونه محدودیت در حقوق بشر را نادیده می گیرند و در نتیجه از هر روشی که می توانند برای رسیدن به خواسته های خود استفاده می کنند. یکی از روش های معمول آنها حمایت از گروه های تروریستی است.

باید گفت که آنها نقش مهمی در مدیریت تروریسم در جهان ایفا می کنند، بنابراین امروز نقش آمریکا و متحدانش در عملیات تروریستی در ایران کاملاً مشهود است. اما این اقدام آمریکا در واقع نوعی اعتراف به ناتوانی آنها در ایستادگی در برابر رژیم قدرتمند ایران است که آنها را مجبور به استفاده از تروریست ها کرد.

در این میان کسانی که تحمل عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارند و نمی توانند همواره با نزدیک شدن به منافقین و حمایت از اقدامات تروریستی سعی در تحقق نقشه های خود علیه نظام جمهوری اسلامی دارند.

در واقع پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ابرقدرت های غربی به رهبری آمریکا، طرح های مختلفی را برای حمله به جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند که یکی از آنها ترور سران نظام و ترور فرمانده بود. سپهبد قاسم سلیمانی، سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران نمونه بارز و یکی از تاریخی ترین جنایات علیه ملت ایران بود.

می توان گفت گروه های تروریستی (پژک، ریگی، تندر، کومله، خلق عرب) تنها بخشی از پروژه های سیا، سازمان اطلاعاتی آمریکا، برای استفاده از تروریست ها علیه جمهوری اسلامی ایران هستند. در واقع، ایالات متحده آمریکا از هر فرد یا گروهی که توانایی خرابکاری و ایجاد رعب و وحشت در امنیت ایران را داشته باشد، حمایت خواهد کرد.

این بار با درگذشت مهسا امینی و اعتراضاتی که در کشور به وقوع پیوست، بهانه را به دست آوردند و با اظهارنظرهای مداخله جویانه و حمایت مردمی از شورشیان، تهدید به تحریم و در نهایت تحریم های متعدد علیه نظام، با تمام قوا وارد میدان شدند. مقامات و نهادهای ایرانی از این فرصت برای رسیدن به اهداف شوم خود یعنی تجزیه ایران استفاده کردند، در این میان جنایت تروریستی حرم شاهچراغ شیراز زشت ترین چهره تروریسم واشنگتن را به نمایش گذاشت. البته واضح است که یکی از اهداف دشمن این است که این اقدامات را برای تجزیه ایران دنبال کند، اما رویای تجزیه ایران هرگز تعبیر نمی شود.

رویای فروپاشی ایران هرگز تعبیر نمی شود

در همین رابطه علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در شورای اسلامی گفت: عظمت اقدامات انقلابی ملت ایران در مقابل معاندین تار و پود شورش و آشوب را در کشور زدود و با این کار با بصیرت و هوشیاری ملت ایران، رویای جدایی ایران هرگز برآورده نخواهد شد. تفسیر نخواهد شد.

به گفته این نماینده مجلس؛ عامل تداوم پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی ملت بزرگ ایران است و این ملت بزرگ و بصیرت یقیناً همچنان با مشکلات و بحران ها و ناآرامی ها مواجه خواهد بود.

آمریکا با تمام توان از خشونت و ترور علیه مردم ایران حمایت می کند

ناصر خانانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز با بیان اینکه تجربه نشان می‌دهد وقتی سیاست‌های آمریکا جواب نمی‌دهد، اقدامات تروریستی را انتخاب می‌کنند، گفت: نتیجه دهه‌ها سیاست آمریکا و متحدانش است. در منطقه ویرانی و مرگ میلیون‌ها نفر بود و در چند مورد اخیراً در پشت اظهارات ظاهراً انسان‌دوستانه، دقیقاً صحنه‌های خشونت و خونریزی مردم ایران و کسانی که تروریسم را به خوب و بد تقسیم کردند، می‌خواستند! خشونت هم به خوب و بد تقسیم میشه!! و با تمام قوا از خشونت و ترور علیه مردم ایران حمایت می کنند.

لازم به ذکر است؛ با وجود این جنایات و چالش هایی که در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا و متحدانش برنامه ریزی و مدیریت شده است، آمریکایی ها همچنان با شکست مواجه هستند و تاکنون نتیجه ای از رویارویی با ایران به دست نیاورده اند. ملت ایران همچنان در مقابل آنها ایستاده است و هرگز در برابر استبداد و استعمار سر فرود نیاورده است و این اقتدار ملت ایران نشان می دهد که دشمن آرزوی دیرینه خود را به گور خواهد برد.

دیدگاهتان را بنویسید