دستگیری یکی از اعضای سرشناس گروه تروریستی داعش در شمال الرمادی


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892938

فرماندهی عملیات حشد شعبی در استان الانبار با صدور بیانیه ای از دستگیری یکی از عناصر برجسته گروه تروریستی داعش در شمال شهر الرمادی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اینترنتی المعلومه، فرماندهی عملیات حشد شعبی استان الانبار با صدور بیانیه ای از دستگیری یکی از عناصر برجسته گروه تروریستی داعش در شمال شهر الرمادی خبر داد.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی با ایجاد کمین در منطقه الجرایشی در شمال شهر الرمادی توانستند این تروریست داعشی را دستگیر کنند. وی در جریان دستگیری از عملیات نیروهای حشد شعبی غافلگیر شد و نتوانست واکنشی نشان دهد.

یک منبع امنیتی عراقی در این باره گفت: فرد دستگیر شده یکی از مهم ترین سرکردگان گروه تروریستی داعش به شمار می رود که شکایت های متعددی از وی وجود دارد و چندین حکم نیز برای دستگیری وی صادر شده است.

این منبع امنیتی افزود: بر اساس قانون مبارزه با تروریسم عراق، وی در جریان تسلط داعش بر منطقه وسیعی از استان الانبار، مرتکب جنایات تروریستی متعددی شد.

وی تصریح کرد: نیروهای حشد شعبی عراق با استفاده از اطلاعات موثق امنیتی توانستند این تروریست خطرناک داعش را ردیابی و با رصد تحرکات وی را دستگیر کنند.

لازم به ذکر است که نیروهای امنیتی عراق و حشد الشعبی طی ماه های اخیر توانسته اند تعداد زیادی از سرکردگان و عناصر گروه تروریستی داعش را در عملیات های مختلف امنیتی دستگیر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید