دستگیری اعضای یک شبکه تروریستی در شمال غرب کشور


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882941

وزارت اطلاعات اعلام کرد: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، تمامی اعضای یک شبکه تروریستی مرتبط با تجزیه طلبان در شمال غرب کشور شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: به رحمت الهی هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج)آخ(و با حمایت و همکاری قرارگاه حمزه سیدالشهدا)آ) و دستگاه قضایی استان آذربایجان غربی تمامی اعضای یک شبکه تروریستی مرتبط با تجزیه طلبان شمال غرب کشور شناسایی و دستگیر شدند.

در این پیام آمده است: شبکه 10 هيچ كس تروریست‌های مورد بحث در قالب چندین هسته هماهنگ و متداخل، مأموریت‌های مختلف و متعددی برای تخریب، انفجار، حمله به مراکز و تأسیسات حیاتی و اقتصادی کشور، ایجاد موانع و باج‌گیری از مردم و به‌ویژه کارآفرینان موفق داخلی داشتند.

وزارت اطلاعات تاکید کرد: این شبکه که از طریق مناطق مرزی آذربایجان غربی وارد کشور شده است، بر اساس استقرار موقعیت مرکزی تروریست ها در اقلیم کردستان عراق؛ در حال حاضر با استفاده از این شبکه ها در حال انجام است. طی چند روز گذشته سربازان گمنام امام زمان (عج) با یک سلسله عملیات هوشمندانه و ضربات برق آساآخ) ملاقات و در دستگیری هر 10 نفر، کلیه اقلام مدرن فنی و ارتباطی محموله های هسته ای و نظامی از جمله سلاح های انفرادی، آرپی جی، نارنجک، TNT و مهمات مربوط به آن ضبط شده است.

وزارت اطلاعات از حمایت و همکاری قرارگاه حمزه سیدالشهدا تقدیر و تشکر می کند.آ) و قوه قضائیه استان آذربایجان غربی حفظ امنیت ملت بزرگ ایران سرافراز را خط قرمز خود عنوان می کند و پیش از این بارها به مقامات اقلیم کردستان عراق هشدار داده و اکنون نیز مجددا نسبت به تخلیه و دفع هشدار داده است. مزدوران تروریست، اشرار و دشمنان امنیت و برای آرامش مردم این منطقه اقدامات مقتضی انجام دهند. با انجام دادن آوردن

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید