آموزش و پرورش و کردستان: فوت دانش آموز دیواندره بر اثر مسمومیت صحت ندارد

آموزش و پرورش و کردستان: فوت دانش آموز دیواندره بر اثر مسمومیت صحت ندارد

آموزش و پرورش کردستان مرگ دانش آموز دیواندره بر اثر مسمومیت را تکذیب کرد و اعلام کرد: عصرعباس نژاد در خانه و در سلامت کامل به سر می برد.

روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: در پی انتشار اخبار ضد و نقیض در برخی رسانه های معاند مبنی بر فوت یا وخامت حال دانش آموز عصرعباس نژاد دانش آموز دبیرستان پروین اعتصامی دیواندره بر اثر مسمومیت؛ اطلاع داد که این خبر بر اساس کذب است.

بر اساس این گزارش، این اخبار توسط برخی کانال های بی اعتبار برای شایعه پراکنی در جامعه، برهم زدن آرامش و ایجاد ترس و اضطراب منتشر شده است و این دانش آموز در خانه و در سلامت کامل به سر می برد.

همچنین لازم به ذکر است طی روزهای اخیر در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی شهرک دیواندره پس از ابراز ناراحتی چند دانش آموز، تیم فوریت های پزشکی وارد مدرسه شدند و این دانش آموزان برای معاینه بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیواندره حال عمومی همه دانش آموزان خوب است و اکثر آنها در همان روز از بیمارستان ترخیص شدند و طبق نظر پزشک این ناراحتی ها عمدتاً به دلیل تپش قلب ناشی از تپش قلب است. استرس و تاثیر روانی وقایع اخیر

دیدگاهتان را بنویسید