آموزش 1773 داوطلب در جمعیت هلال احمر شیروان


ساعت: 15:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1889043

محسن نوروزی گفت: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 773 نفر در 76 دوره 22 ساعته مقدماتی آمادگی در برابر خطرات، حوادث و سوانح جاده ای، داوطلبی، تکمیلی، مدیریت بحران، تخصص پیش بیمارستانی، دوره سیل و سیل کوهستان شرکت کرده اند. ، و دوران عشایری را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر اترک از شیروان، محسن نوروزی رئیس جمعیت هلال احمر شیروان در نشست خبری اظهار داشت: از ابتدای تابستان امسال با تجهیز یکی از سالن های چندمنظوره این جمعیت به امکانات ورزشی بیش از یکصد و پنجاه دانش آموز و داوطلب علاقه مند به رشته ژیمناستیک جذب این رشته شدند و همچنین زمستان سال گذشته بیش از هزار دانش آموز از 30 مدرسه این شهرستان در قالب طرح دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) آموزش همگانی کمک های اولیه را دیدند. ). یادگرفتند

وی دوره های کمک های اولیه و کمک های اولیه را شامل مقدماتی (امداد و نجات و اسکان و…)، تکمیلی (آوارسازی، اورژانس پیش بیمارستانی و…) و تخصصی برشمرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 773 نفر گذرانده اند. در قالب 76 دوره مقدماتی 22 ساعته آمادگی در برابر خطرات، حوادث و سوانح جاده ای، داوطلبی مقدماتی، تکمیلی، مدیریت بحران، تخصص پیش بیمارستانی، سیل و سیل، کوهستان و عشایر را با موفقیت گذرانده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان در ادامه از ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار در قالب سه کاروان سلامت خبر داد و اظهار داشت: این کاروان ها با همراهی پزشک، پرستار، ماما، فیزیوتراپیست و … با مساعدت انجام می شود. نیروی مقاومت بسیج، ویزیت پزشکی و خدمات پرستاری رایگان در مناطق فاقد پزشک در روستاهای قزل حصار و شورک را بر عهده داشتند.

نوروزی با اشاره به خدمات درمانی درمانگاه شهرداری هلال احمر شیروان افزود: برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر همچنان بخش های جدید فیزیوتراپی، گفتار درمانی، داروسازی و آزمایشگاه اضافه می کنیم.

وی همچنین 200 بسته معیشتی 100 میلیون تومانی و کمک های درمانی 100 میلیون تومانی را بین بیماران سرطانی، صعب العلاج و مستضعف مالی از محل کمک های خیرین، بودجه عمومی ستاد و واحدهای داوطلب، اجرای طرح های نوروزی توزیع کرد. بهرفت (بهبود رفتار) و کمک رسانی به دو خانوار آسیب دیده از آتش سوزی چادر عشایری گفت: در اجرای طرح 2020 مناطق محروم، 350 خانوار نیز در ولیعصر (عج) و معصوم زاده (ع) شناسایی شدند. بسته‌های کمک‌های درمانی و معیشتی به آن‌ها ارائه کرد و در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، تمامی 21 هزار آزمایش تاج‌گذاری توسط جمعیت هلال احمر شیروان و با همکاری نیروی مقاومت بسیج انجام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شیروان گفت: حدود چهار هزار نفر در جمعیت هلال احمر شیروان عضویت دارند و در نیمه اول امسال 198 تیم با ظرفیت 496 نفر به این جمعیت کمک و کمک کرده اند. قربانیان. در المپیک ورزشی این شهرستان 400 ساعت کمک های اولیه توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر شیروان انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید