آنها از اول فصل با گل محمدی مشکل داشتند!

نام اسکوچیچ چند هفته پیش برای بازی در پرسپولیس مطرح شد اما هواداران آن تیم واکنش مثبتی نشان ندادند و باشگاه آن را تکذیب کرد. از طرفی موقعیت یحیی گل محمدی بعد از باخت تیمش مقابل سپاهان تا حدودی تهدید شد و حالا کم نیستند کسانی که می گویند اگر یحیی امسال یکی از این دو جام را نگیرد، فصل آینده روی نیمکت نخواهد بود. .

حتی برخی پا را فراتر گذاشتند و گفتند ممکن است گل محمدی فصل آینده اصلا در ایران تمرین نکند و طبیعتا یکی از گزینه های جایگزینی او اسکوچیچ است که علاقه زیادی به حضور روی نیمکت پرطرفدارترین تیم کشور دارد.

در همین رابطه یکی از کارکنان باشگاه پرسپولیس به همکارمان گفت: تمام این حرف ها و حدیث ها و شایعات کار جریان مشکوکی است که از اول فصل با یحیی گل محمدی مشکل داشت و حالا می خواهد اسکوچیچ را پیشنهاد کند. به عنوان نامی که جایگزین او می شود، اما جایگاه باشگاه حمایت کامل است، او از کادر فنی پرسپولیس است و این را حتی پس از باخت به سپاهان اعلام کردیم. سرمربی پرسپولیس یحیی گل محمدی است و هیچ مذاکره مستقیم و غیرمستقیم با آقای اسکوچیچ نداشته ایم و حتی یک پیام هم از باشگاه ارسال نشده است.

وی ادامه می دهد: کسانی که این شایعات را مطرح می کنند با گل محمدی مشکل دارند در حالی که ما همچنان به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر امیدواریم و البته این را هم می دانیم که 7 بازی آینده از جمله بازی با مس در رفسنجان فینال پرسپولیس خواهد بود. آی تی. امیدواریم این اتفاقات مشکوک جلوی پرسپولیس را بگیرد تا تیم ما در آرامش کامل به کار خود ادامه دهد و در نهایت باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شود.

دیدگاهتان را بنویسید