آژیتاتورها برای شعارنویسی و عمامه گذاشتن با ارز دیجیتال دستمزد می گرفتند


ساعت: 23:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912508

مدیرکل اطلاع رسانی آذربایجان غربی گفت: معاندین در اتفاقات اخیر اعتراف کرده اند که بابت شعار نویسی و عمامه گذاری ارز دیجیتال پول دریافت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی در جلسه توجیهی با اشاره به اتفاقات اخیر اظهار داشت: در اظهارات برخی از دستگیر شدگان عنوان شده است که برای کسانی که در شعار نویسی، عمامه زدن، اغتشاش و… با آنها همکاری داشته اند. . از طریق ارزهای دیجیتال، قیمت و آنها قیمتی را که باید برای هر کدام پرداخت و پرداخت شود، تعیین کردند، اگرچه وعده‌ها هرگز محقق نشد.

وی با اشاره به نقش روایت اول در هر مورد، گفت: روایت اول و درست بسیار مهم است، اما روایت های نادرست سریعتر منتشر می شود.

مدیرکل اطلاع رسانی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه باید مطالبات مردم شنیده شود و رفع مشکلات ضروری است، ادامه داد: نیروی انتظامی وظیفه حفاظت از اموال مردم و تامین امنیت شهرها را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه در مقطعی از این اعتراضات با ترور، موج سواری و اقدامات میدانی از سوی رسانه های بیگانه مواجه شدیم، افزود: در فضای مجازی گروه های بیگانه، دشمنان، گروه های نوظهور و سلطنت طلبان که می توانند در بحث نفاق تأثیر بگذارند، در صدد تحریک هستند. و جامعه را تحریک کردند تا ببینند این اتفاقات چگونه می تواند به اعتراض تبدیل شود.

وی گفت: برای سوء استفاده از احساسات مردم ایران از زنان و کودکان برای تحریک مردم ایران استفاده کردند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی افزود: دشمنان نظام اسلامی به دنبال کشتارهای پی درپی بودند و فکر می کردند که فضای کشور فضای مناسبی دارد، لذا با واردات اسلحه و مهمات در بین افرادی که رهبر بودند و می خواستند اموال مردم را تخریب کنند. و زیرساخت ها تصمیم به اعتصاب گرفتند و در ماه اکتبر بحث را به مدارس و دانشگاه ها بردند.

دیدگاهتان را بنویسید