آیا آمریکا ستاره جنجالی رقیب تیم ملی ایران نیست؟

آیا آمریکا ستاره جنجالی رقیب تیم ملی ایران نیست؟

قرارداد بیل با رئال مادرید در پایان فصل گذشته به پایان رسید و این بازیکن تصمیم گرفت فوتبال خود را در آمریکا ادامه دهد. با وجود اینکه گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال خداحافظی این بازیکن از فوتبال وجود داشت، اما صعود تیم ملی ولز برای جام جهانی 2022 قطر باعث شد که وی تصمیم به ادامه فوتبال بگیرد.

به نظر می رسد سازگاری او با مسابقات قهرمانی آمریکا و بازی در این کشور نیز نیاز به زمان دارد چرا که دمای هوا و رطوبت بالا به مذاق این بازیکن خوش نمی آید. ستاره 33 ساله ولزی پس از اولین بازی خود در لس آنجلس اف سی که 20 دقیقه به طول انجامید، ادعا کرد که دمای هوا بسیار بالا بوده و عادت کردن به شرایط برای او دشوار است. بیل در مورد آن به خبرنگاران گفت: “تحمل این رطوبت بسیار سخت است، و حتی گرم کردن را نیز سخت می کند.” این چیزی است که من هرگز به آن عادت نکرده ام. شما واقعاً شدت این گرما را در تلویزیون درک نمی کنید.

او درباره تفاوت سبک بازی در آمریکا و اروپا گفت: «تفاوت زیادی وجود ندارد. فقط باید به فلسفه تیم ها عادت کنم. ما هر روز در تمرینات سخت کار می کنیم. قبل و بعد از تمرین ویدیوهای زیادی می بینم. من فقط باید سعی کنم تا جایی که می توانم سریع بازی کنم و وقتی وارد زمین شدم تمام تلاشم را می کنم تا به تیمم و سایر بازیکنان داخل زمین کمک کنم.

دیدگاهتان را بنویسید