آیا این ستاره استقلال جذب ساپینتو شد؟

آیا این ستاره استقلال جذب ساپینتو شد؟

امید حامدی فر یکی از بازیکنان لیست استقلال در لیگ بیست و دوم بود که سرانجام دوشنبه شب فرصت حضور در ترکیب آبی و سفید را پیدا کرد اما جالب است بدانید که این بازیکن در پشت صحنه استقلال به استقلال پیوست. که بدون شک جالب است..

سوغات مربی پرتغالی
ریکاردو ساپینتو چهارشنبه شب گذشته در حالی ایران را ترک کرد که تمامی فیلم های دیدارهای فصل گذشته استقلال را در رایانه شخصی خود داشت اما کادرفنی این باشگاه گلچینی از بازی ها را با مهره های مورد نظر برای فصل آینده در اختیار وی قرار داد تا آنها به کشورمان بازگردند. طبق توافق، او باید قبل از تمدید یا انتصاب بازیکن با پرتغالی تماس می گرفت تا بعداً حرف و حرفی باقی نماند. امید حامدی فر یکی از بازیگرانی بود که فیلم هایش در چمدان ساپینتو راهی اروپا شد.

چراغ سبز تلفن
حامدی فر قرار بود شنبه شب قرارداد ببندد و از هم اکنون به توافق رسیده بود اما مسئولان باشگاه به بازیکن نفت گفتند 48 ساعت صبر کند. این توقع قطعا ارزشش را دارد چرا که می خواهند شخص ساپینتو و مستقیماً آن را جذب کنند و مطمئناً بازیکنی که سرمربی جدید به طور رسمی قبل از بازگشت به ایران به او چراغ سبز نشان دهد پس از آن جایگاه خوبی در تیم خواهد داشت. چون پرتغالی ها باید خیلی به او اعتقاد داشته باشند. سرانجام دوشنبه شب سرمربی استقلال به صورت تلفنی به کارکنان این باشگاه اعلام کرد که بازی های حامدی فر را تماشا کرده و نظرش نسبت به جذب او مثبت است. استقلالی ها هم به محض روشن شدن چراغ سبز تلفن، سوال حضور امید در تیمشان و رسانه ها را تایید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید