آیا استقلال این لژیونر را جذب می کند؟

آیا استقلال این لژیونر را جذب می کند؟

شرایط تهران برای استقلال در فصل نقل و انتقالات نسبت به سایر تیم های لیگ برتری بحرانی تر است و کادرفنی این تیم تاکنون موفق به جذب مربی باتجربه برای لیگ قهرمانان نشده است. این شماره پس از خداحافظی ناگهانی فرهاد مجیدی از این تیم شکل گرفت و هنوز پایان مشخصی وجود ندارد.

تمرکز کارکنان استقلال برای جذب مربی و بی توجهی به جذب بازیکنان تاثیرگذار داخلی باعث شده تا آنها به دنبال جذب ستاره های سابق تیم باشند که حالا در خارج از ایران فعالیت می کنند.

مصطفی آجورلو و دیگر کادرفنی استقلال حالا در غیاب سرمربی خود بازیکنانی را به خدمت خواهند گرفت و به چند بازیکن خارج از ایران روی آورده اند. یکی از این بازیکنان کاوه رضایی است که در تیم فوتبال استقلال تهران بازی کرده است. بازیکنی که با یک فصل راهی لیگ بلژیک شد تا در شارلوا بازی کند.

این انتقال چندان موفق نبود و رضایی در دو فصل اخیر با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد.

البته برخی گمانه زنی ها احتمال جذب این بازیکن را منتفی می کند چرا که استقلال با وجود مهاجمانی چون آرمان رمضانی، ارسلان مطهری، یمگا و سجاد شهبازاده نباید خوشحال باشد.

از پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان به عنوان دیگر تیم هایی که به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران هستند، یاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید