اعلام باشگاه قرمز برای جذب دو لژیونر

اعلام باشگاه قرمز برای جذب دو لژیونر

به گزارش رسانه های باشگاه تراکتورسازی تبریز، همانطور که در بالا توضیح داده شد، طبق توافق قبلی و درخواست هواداران، آقای “ارطغرل ساغلام” گزینه اصلی مدیریت تراکتور بود و هیات مدیره تمامی درخواست های سرمربی تیم دادده را پذیرفت. توافق قبلی و هیئت مدیره با افزایش درصد موافقت کردند. با این حال، آقای ساغلام از امضای قرارداد خودداری کرد.

سپس هیات مدیره باشگاه در حال بررسی گزینه های دیگر مربیگری است و همانطور که در اطلاعیه هفته گذشته اشاره شد، قربان بردیف گزینه اصلی هدایت این تیم است که یک مربی مطرح جهانی برای مذاکره با تراکتورسازی در ایران است. مدیران باشگاه در جلسات متعدد مذاکرات فشرده ای را با بردیف انجام دادند که با توجه به حساسیت موضوع و لزوم اتخاذ بهترین تصمیم برای آینده تیم، طرفین پس از بررسی دقیق در روزهای آینده تصمیم نهایی را برای همکاری خواهند گرفت. موقعیت.

شایان ذکر است که هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در بستن تیمی قدرتمند برای لیگ بیست و دوم کوتاهی نکرده و تلاش شبانه روزی برای انتخاب مربی با دانش، کارآمدی و مسئولیت پذیری دارد تا اتفاقات فصل گذشته باز هم رخ دهد. این تیم به زور و به نام تراکتور به مسابقات می رود.

همچنین در روزهای اخیر رسانه ها موضوع جدایی “آلین دینکا” مربی دروازه بان های تراکتورسازی را مطرح کردند که یادآور شد: دو سال از قرارداد سه ساله این مربی باقی مانده و باشگاه به تمام تعهدات خود عمل کرده است. به دینکا ضمن اینکه این مربی هنوز درخواست جدایی از تراکتور را نکرده و حتی در این مورد صحبتی هم نکرده است.

باشگاه تراکتورسازی در انجام تعهدات مالی خود تدابیر لازم را برای جلوگیری از فسخ یک طرفه بازیکنان مورد توافق در نظر گرفته و هواداران نگران این موضوع نباشند.

تاکید می شود کمیته نقل و انتقالات باشگاه مذاکرات لازم را با بازیکنان با کیفیت و کارآمد انجام داده و در این زمینه به توافقاتی رسیده است. بنابراین مذاکراتی با دو لژیونر فوتبال کشورمان انجام شده و پیگیری های لازم در این راستا در حال انجام است. اما آخرین مرحله برای جذب بازیکن بعد از انتخاب سرمربی و نظر اوست.

شایان ذکر است که با توجه به مصادف شدن فصل آینده با جام جهانی، بازیکنان حساسیت خاصی روی انتخاب تیم های خود دارند و این امر تا حدودی قیمت بازیکنان را افزایش داده است. باشگاه تراکتورسازی با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار افزایش سهمیه جذب بازیکنان خارجی از چهار به شش بازیکن برای افزایش جذابیت و کیفیت لیگ برتر و همچنین حذف قیمت کاذب بازیکنان داخلی شد. .

دیدگاهتان را بنویسید