آیا تصمیم کمیته انضباطی علیه ساپینتو لغو می شود؟

آیا تصمیم کمیته انضباطی علیه ساپینتو لغو می شود؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تصمیم کمیته انضباطی 4 جلسه از همراهی این تیم در مسابقات محروم شد. البته این محرومیت با عذرخواهی رسمی ساپینتو به دو جلسه کاهش می یابد اما باشگاه استقلال که مجازات اعلام شده را منصفانه نمی داند اعتراض خود را به این موضوع رسما اعلام کرده است.

مهم ترین موضوع اعتراض باشگاه استقلال به این رای، زمان صدور و اعلام آن است. با توجه به اینکه حداقل یک هفته تا اعلام آرای انضباطی طول کشید، مدیران استقلال احساس کردند که رای گیری کوتاه نشان می دهد که دفاعیات باشگاه به درستی بررسی نشده است.

نکته قابل توجه این است که در ابتدا عنوان شده بود که استقلال لایحه ای برای دفاع از ساپینتو نفرستاده است اما در متن رای به عدم پذیرش دفاع از باشگاه استقلال اشاره شده است.

با توجه به درخواست رئیس کمیته انضباطی از سازمان لیگ (در تاریخ 4 بهمن) مبنی بر ارسال دفاعیات ظرف 48 ساعت که بعدازظهر 4 بهمن ماه به این باشگاه ابلاغ شده است، باشگاه استقلال در تاریخ 5 بهمن ماه لایحه خود را ارائه خواهد کرد. ، پس از گذشت کمتر از 24 ساعت، حکم انضباطی در 27 باخمن اعلام می شود.

بنابراین باشگاه استقلال معتقد است که رای مذکور به موقع و با سرعتی غیرعادی صادر شده است. به همین دلیل مدیران باشگاه استقلال امیدوارند با ادامه این پرونده در کمیته استیناف بتوانند رای صادره را لغو کنند تا محرومیت ساپینتو کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید