آیا تصمیم کمیسیون انضباطی شدیدتر است؟

آیا تصمیم کمیسیون انضباطی شدیدتر است؟

هفته گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی پرونده اریک بانیاما در گل گهر، در سه دیدار مقابل استقلال، سپاهان و پیکان، نتیجه این تیم را به 3 بر صفر کاهش داد. اما در پایان رای کمیته یک نکته مهم وجود دارد: این قسمت از ماجرا مهمترین لحظه است و سوال این است که چه کسی یا چه چیزی جعل کرده است.

گفته می شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با همکاری پلیس فتا علیرغم برخی فشارها و توصیه های خارجی، کار خود را برای بررسی این قسمت از گلگوتا بازیکن گابنی زیر نظر دارد و حکم صادر خواهد کرد.

پرونده جاعلان و عاملان جعل در پرونده با مساعدت پلیس فتا و بر اساس گزارش ارائه شده ادامه یافت و مدارک جدیدی در این خصوص به دست آمد.

بر این اساس، برخی از دست اندرکاران پرونده در جعل نامه های ارسالی به فدراسیون فوتبال مشارکت داشتند و برخی دیگر از صحت محتوای این نامه ها و اقدامات غیرقانونی در این زمینه مطلع بودند.

نام چهار نفر در لیست متهمان یا آشنایان به جعل وجود دارد که ممکن است با تشخیص کمیسیون انضباطی رد صلاحیت شوند. ماجرای جعل بازیکن گابنی در این بخش جنجالی تر و جدی تر از نتایج اعلام شده در قسمت اول رای کمیسیون انضباطی به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید