آیا حادثه تلخ پرسپولیس تکرار می شود؟

آیا حادثه تلخ پرسپولیس تکرار می شود؟

مرتضی پورعلیگنجی، مدافع جدید پرسپولیس، هفته اول را از دست داد، چون برای این دیدار کارت زرد دریافت نکرد و همچنین به دلیل اخراج در آخرین بازی لیگ برتر محروم شد. مرتضی بازی با فولاد را به دلیل عدم صدور آی تی سی از دست داد و به احتمال زیاد در دیدار مقابل آلومینیوم اراک غایب خواهد بود.

نکته عجیب این است که یکی از وکلا ادعای جالبی کرده که خبر بدی برای پرسپولیس و مدافع ملی پوش این تیم است. این وکیل مدعی شد که طبق قانون محرومیت بازیکن باید بعد از صدور کارت بازی محاسبه شود.

در واقع اکنون که ITC پورعلی گنجی در آستانه بازی هفته سوم مقابل آلومینیوم اراک صادر شده است، این بازیکن گزینه ای برای همراهی پرسپولیس ندارد و باید یک جلسه محرومیت خود را در این دیدار سپری کند.

این ضربه بزرگی برای پرسپولیس خواهد بود و آنها را برای سومین بازی متوالی نتواند از مدافع اصلی خود استفاده کند. طبق پیگیری های انجام شده، ادعای این وکیل صحت دارد و حتی یکی از اعضای کمیته انضباطی نیز این موضوع را تایید کرده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس می خواهد در صورت اجازه قانون برای حضور پورعلی گنجی در دیدار مقابل آلومینیوم تلاش کند اما احتمال حضور این بازیکن در بازی روز جمعه پرسپولیس بسیار کم است.

دیدگاهتان را بنویسید