آیا حذف 2 بازیکن پرسپولیس از تیم ملی قطعی است؟

آیا حذف 2 بازیکن پرسپولیس از تیم ملی قطعی است؟

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان در مارود دههوری باشگاه الاهلی قطر با خبرنگاران گفت و گو کرد و اجازه نداد شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان دو ملی پوش ایرانی بازتاب گسترده ای در رسانه های کشورمان داشته باشند. زیرا خط بین این دو مدافع فهرست تیم ملی برای جام جهانی 2022 قطر اعلام شد.

کارلوس کی روش در مصاحبه خود مدعی شد با توجه به مقاومت باشگاه قطری برای حضور دو ملی پوش ایرانی، احتمال حذف آنها از لیست به دلیل غیبت چند هفته ای از تمرینات منتفی نیست. مثلا با دو بازیکن مهم مشکل داریم. متاسفانه باشگاه الاهلی قطر به ما اجازه ادامه تمرین با دو بازیکن مهم خود (تیم ملی) را نداد. دو بازیکن مهم ما (کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده). اما پنج هفته بدون بازی کردن فوتبال، حضور این بازیکنان در فهرست را دشوار خواهد کرد. این موضوع سختی خواهد بود و باید در مورد آن فکر کنم! حالا همه بازیکنان باید تمرین کنند و در دسترس باشند و این سخت است. ما واقعاً نمی‌فهمیم و مثل اینکه چیزی اشتباه است.

اما جالب است بدانید که خلیل زاده و کنعانی زادگان دو مدافع اصلی تیم ملی کشورمان در این دوره از جام جهانی هستند و بیشتر دیدارهای تیم ملی فیکس است. در واقع این دو مدافعی که چندین سال در پرسپولیس با هم بازی کردند و در حال حاضر خط دفاعی تیم الاهلی را در لیگ ستارگان قطر تشکیل می دهند، بعید است نام این دو بازیکن از لیست اصلی حذف شود. تیم ملی آنها نباید تیم ملی را در قطر همراهی کنند.

اینکه باشگاهی در روزهایی غیر از روز فیفا بازیکنی برای تیم ملی تهیه نمی کند کار غیرقانونی انجام نداده و این موضوع ربطی به بازیکن ملی پوش ندارد و ربطی به آن نخواهد داشت. هیچ مربی ای دوست ندارد بهترین مدافعان تیمش را به یکباره فقط به خاطر کینه باشگاهی از تیم ملی حذف کند و مطمئن باشید شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان هر دو فیکس تیم ملی کشورمان در پازل ترکیبی کارلوس کی روش هستند.

دیدگاهتان را بنویسید