حضور این بازیکن استقلالی در تیم ملی قطعی شده است

حضور این بازیکن استقلالی در تیم ملی قطعی شده است

یکی از دستیاران کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر جواد نکونام بود. نکونام کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان در زمان سرمربیگری کی روش بود و مربیگری خود را با هدایت این مربی پرتغالی آغاز کرد.

نکونام در باشگاه های فولاد بابل، نساجی مازندران و خوزستان به مربیگری ادامه داد و با فولاد حتی قهرمان جام حذفی و سوپرجام شد تا نشان دهد یکی از مربیان آینده دار فوتبال ایران است.

آشنایی با خلق و خوی کی روش و سابقه بازی با بازیکنان فعلی تیم ملی از دیگر مزایایی است که نکونام را به یکی از گزینه های منطقی برای حضور در کادر فنی کی روش تبدیل می کند.

البته نکونام که با فولاد به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و برنامه های ویژه ای برای این تیم دارد، ابتدا در مقابل پیشنهاد کی روش مقاومت کرد و فولاد خوزستان اجازه جدایی این مربی جوان را نداد.

اما مذاکرات برای جلب رضایت باشگاه فولاد و نکونام در روزهای اخیر به طور مستمر ادامه داشت و به نظر می رسد این مذاکرات به نتایج مثبتی رسیده است.

جواد نکونام همزمان با حفظ جایگاه خود در باشگاه فولاد و همراهی کارلوس کی روش در جام جهانی قطر به احتمال زیاد در تیم ملی حضور خواهد داشت.

این خبری است که پیمان یوسفی مجری برنامه «ورزش و مردم» ظهر امروز به نقل از احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر داد. به گزارش اوصولی، حضور نکونام هم در باشگاه فولاد و هم در تیم ملی قطعی است.

البته منصور کنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در یک برنامه تلویزیونی از موافقت باشگاه فوتبال خوزستان با حضور نکونام در تیم ملی خبر داد اما ساعاتی بعد باشگاه فوتبال این خبر را تکذیب کرد.

باید دید خبر رسمی حضور نکونام در تیم ملی چه زمانی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید