آیا خبر واریز یارانه شب یلدا صحت دارد؟

آیا خبر واریز یارانه شب یلدا صحت دارد؟

خبر جنجالی از واریز ۱ تا ۴ میلیون تومان یارانه شب یلدا ۱۴۰۲ در سایت های خبری منتشر شده است.

به گزارش صبح امروز، دولت یارانه های جدید را در نیمه دوم سال واریز کرد. پرداخت یارانه دولت احمدی نژاد برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه آغاز شد. خبر جدیدی از پرداخت یارانه شب یلدا به گوش می رسد.

یارانه یلدا یا یارانه آذر جدید 20 آذر به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و حالا شنیده می شود دولت در شب یلدا یارانه جدید یک میلیونی به مردم می دهد. اما تاکنون خبری از این یارانه نیست.

برای برخی از کودکان که باید شرایط خاصی داشته باشند، بین 600 هزار تا 1 میلیون تومان در نظر گرفته می شود.

بر اساس تصمیم جدید، برخی از کودکان مشمول یارانه جدید خواهند شد. این یارانه برای هر فرزند بین 600 هزار تا 1 میلیون تومان است.

بر این اساس اگر کودکی دارای شرایط خاصی از جمله سوء تغذیه، ضعف شدید، کوتاهی قد و … باشد مشمول این یارانه می شود تا تحت درمان قرار گیرد. این یارانه برای کودکان 6 ماه تا 6 سال است که نیاز به غنی سازی مواد غذایی دارند و توسط وزارت بهداشت در سراسر کشور از طریق خانه های بهداشت شناسایی و به وزارت رفاه اجتماعی ارائه می شود. به ازای هر فرزند دهک اول تا پنجم تا دهک ششم و هفتم مبلغ یک میلیون تومان مبلغ 600 هزار تومان به اضافه مبلغ یارانه واریز می شود.

معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت گفت: این کمک هزینه به 120 هزار خانوار پرداخت می شود. البته توجه داشته باشید که این شماره تنها برای خرید اقلام از طرح کاتالوگ الکترونیکی خواهد بود.