آیا واریز «یارانه عید فطر» واقعی است؟ / جزئیات واریز سه کمک بلاعوض!

آیا سپرده از

روز جدید هرچند برخی اخبار تایید نشده از احتمال یارانه معیشتی جدید حکایت دارد، اما وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه ها از پرداخت یارانه به عید سعید فطر خودداری می کنند.

برخی گزارش های تایید نشده حاکی از آن است که چهارمین یارانه نقدی برای عید سعید فطر قابل پرداخت است. در مقابل نهادهای مرتبط با پرداخت یارانه نقدی چنین امکانی را رد می کنند.

برخی رسانه ها مدعی شده اند که یارانه جدیدی به نام یارانه عید سعید فطر باید به مناسبت عید سعید فطر 1401 پرداخت شود. یارانه

بر اساس این داستان غیر موثق، یارانه عید سعید فطر به سرپرستان خانواده های کم درآمد، مشاغل آزاد، کم درآمد و قربانیان بیماری های قلبی عروقی تعلق می گیرد. این در حالی است که هم سازمان های پرداخت کننده یارانه و هم پرداخت یارانه عید سعید فطر این موضوع را تکذیب می کنند که از پایان نوروز تاکنون محدودیتی در چهار نقطه کشور اعمال نشده است و این در حالی است که مشاغل آزاد همچنان فعال هستند.
یارانه ماه مبارک رمضان برای افراد بدون درآمد

از همه مهمتر سازمان هدفمندی یارانه ها در هفته های پایانی ماه مبارک رمضان 150 هزار تن یارانه به افراد فاقد درآمد ثابت پرداخت کرده است. اکثر این افراد تحت پوشش کمیته یاری امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هستند.

در این راستا پیگیری های سازمان هدفمندی یارانه ها و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان داده است که در حال حاضر برنامه ای برای پرداخت یارانه به عید سعید فطر وجود ندارد.

بدیهی است تا امروز روابط عمومی دو سازمان مسئول شناسایی مشمولان واجد شرایط و پرداخت یارانه نقدی اعلام کرده اند که برنامه ای برای پرداخت یارانه نقدی وجود ندارد.

از زمستان گذشته، دولت سه یارانه برای بیست و دومین باخمن، نوروز و رمضان پرداخت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید