واریز یک میلیون یارانه در مورد عید سعید فطر سال 1401

واریز یک میلیون یارانه در مورد عید سعید فطر سال 1401

روز جدید : به مناسبت عید سعید فطر امشب یک میلیون یارانه به 70 هزار نفر تعلق می گیرد.

کمک هزینه یک میلیون تومانی عید فطر شامل حال همه نمی شود و فقط باید به حساب 70 هزار هنرمند عضو صندوق اعتباری هنر واریز شود. به عبارتی کمک هزینه عید سعید فطر عموم مردم را شامل نمی شود و فقط به افرادی که در صندوق اعتباری هنر عضویت دارند پرداخت می شود.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر همچنین از پرداخت کمک بلاعوض یک میلیون تومانی امروز خبر داد و گفت: امروز مرحله سوم بسته حمایتی اصحاب فرهنگ و هنر در ماه مبارک رمضان به حساب کارت هنر اعضا واریز شد. اعتبار هنر».

به گفته سید مجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، با اشاره به میزان واریزی از مرحله سوم بسته حمایتی، گفت: مبلغ این ودیعه برای هنرمندان عضو صندوق یک میلیون و یکصد است. هزار تومان که بالغ بر 70 هزار نفر از اعضای مصوب صندوق است. اعتبار هنری واریز می شود.

بر این اساس، 70 هزار نفر از واجدین شرایط دریافت یارانه یک میلیون تنی عید سعید فطر، اعضای تایید شده صندوق اعتباری هنر هستند. میزان دقیق این یارانه یک میلیون و 100 هزار تن است.

واریز یارانه یک میلیون رئیس؟

واریز یارانه یک میلیون تومانی به صندوق هنر در حالی که برخی معتقد بودند دولت یارانه جدیدی به نام یارانه یک میلیون تومانی را به مردم عید فطر واریز می کند.

بسیاری از مردم منتظر پرداخت یارانه یک میلیون تومانی عید فطر بودند. اما اکنون مشخص شده است که کمک مالی یک میلیون دلاری شامل اعضای صندوق هنر است، نه عموم مردم. پیش از این نیز اعلام شده بود که دولت یارانه جدیدی در خصوص عید سعید فطر پرداخت نخواهد کرد.

مردم در ماه رمضان سه یارانه دریافت کردند. یکی یارانه نقدی 45 هزار تنی و دیگری یارانه معیشتی که به صورت ماهانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. یارانه دیگری که در ماه مبارک رمضان به حساب برخی از سرپرستان خانوار واریز شد، یارانه 150 هزار تنی در ماه مبارک رمضان بود که به 11 میلیون نفر پرداخت شد.

این در حالی است که هم سازمان برنامه و بودجه و هم وزارت کار به تجارت نیوز خبر داده اند که یارانه تصادفی جدیدی پرداخت نمی شود و پرداخت یارانه عید سعید فطر و یارانه اصلی یک میلیون تومان شایعه است.

دیدگاهتان را بنویسید