آیا ساپینتو در سال دوم با استقلال قهرمان می شود؟

اگر ساپینتو بماند خودش را ثابت می کند

وی درباره عملکرد ساپینتو در این فصل ادامه داد: ساپینتو نشان داده مربی خوبی است و با توجه به اینکه اولین سال حضورش در فوتبال ایران بود نتایج نسبتا قابل قبولی کسب کرد و فکر می کنم اگر فصل آینده در فوتبال ایران بماند می تواند پیشرفت کند. ثابت کند ساپینتو در این یک سال شناخت خوبی از فوتبال ایران کسب کرده و در سال دوم می تواند نتایج بهتری کسب کند.

نوری با بیان اینکه بازیکنان استقلال نیز از عدم دریافت مطالباتشان ناراحت هستند، گفت: در هر صورت بازیکنان حق دارند مطالبات خود را از باشگاه مطرح کنند و مسئولان باید از شرایط پرداخت آنها اطمینان حاصل کنند. بازیکنان استقلال نیز در این مدت در کنار باشگاه بودند.

استقلال تمرکز لازم را نداشت

این بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال که چه عواملی باعث شد استقلال قهرمانی لیگ برتر را از دست بدهد؟ وی بیان کرد: استقلال قبل از بازی با پرسپولیس در لیگ برتر صدرنشین بود اما اگر به رقیب سنتی نمی باخت حالا برای قهرمانی تلاش می کرد. استقلال در مقابل پرسپولیس تمرکز لازم را نداشت.

آبی های پایتخت که قبل از دربی 100 با سپاهان در رده دوم و هم رده قرار داشتند، با شکست در این بازی شانس خود را برای تکرار قهرمانی لیگ برتر از دست دادند و مقابل جام حذفی صنعت نفت آبادان متوقف شدند.

استقلال توانایی کسب یک جام را دارد

نوری درباره اینکه آیا استقلال می تواند قهرمان جام حذفی شود، گفت: کار سختی است چون خود نسجی فصل گذشته قهرمان این رقابت ها شد و انگیزه بالایی برای پیروزی مقابل استقلال دارد. استقلال در این فصل توانایی کسب یک جام را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید