آیا سولدو در صورت باخت به پرسپولیس اخراج می شود؟

آیا سولدو در صورت باخت به پرسپولیس اخراج می شود؟

زونیمیر سولدو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: آنچه در جدول بازی ها می بینیم این است که پرسپولیس مدعی است فردا بازی می کند. در چند هفته اخیر شرایط خوبی نداشتیم و تلاش می کنیم به شرایط بهتری برگردیم. ما در تیم کار کردیم اما هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد و تلاش می کنیم فردا در تهران خوب بازی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم و از این شرایط خارج شویم.

وی با اشاره به وضعیت محمدرضا اخباری برای بازی فردا خاطرنشان کرد: اخباری هفته گذشته به طور کامل با ما تمرین کرد و شرایطش بد نیست اما باید با او صحبت کنم و آمادگی روحی اش را بسنجیم. قطعا اگر اخباری آمادگی روحی داشته باشد از او استفاده می کنیم. با این حال با توجه به تجربه ای که او دارد و یکی از بازیکنان بزرگ تیم است، حضور او در کنار بازیکنان می تواند ثمربخش باشد.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا تمام بازیکنانش را برای بازی با پرسپولیس در اختیار دارد یا خیر، گفت: یکی دو بازیکن مصدومیت جزئی دارند اما در کنار ما هستند و امیدوارم فردا به تیم اضافه شوند و بتوانند بازی کنند. امیدوارم بتوانیم از آنها استفاده کنیم

سولدو در مورد ایرانی ها که خاطرات خوبی از سرمربی کروات دارند، اما عملکرد او خوب نبود و اینکه آیا او تا به حال اولتیماتوم داده و بعد از باخت به اخراج می شود، گفت: وقتی به تراکتورسازی آمدم و وضعیت تیم را دیدم. پرسپولیس. با مدیران باشگاه صحبت کردم و گفتم تراکتورسازی در این فصل سال سختی خواهد داشت. من در روزهای اول بازیکنان را دیدم و با آنها آشنا شدم. تراکتور فصل را خوب شروع نکرد، روی نیمکت تغییراتی رخ داد و می دانید که بازیکنان تاثیرگذار تیم را ترک کردند و سازماندهی تیم به هم خورد. از من خواسته شد که تیم را سازماندهی کنم و تیم را پایدارتر کنم.

وی با اشاره به مشکلات تیمش افزود: درست است که در دیدارهای اخیر نتایج خوبی کسب نکردیم اما مشکلات زیادی وجود داشت و به مدیران باشگاه گفتم فصل سختی در پیش داریم. در نیمه دوم تیم باید تقویت شود. وقتی به اینجا آمدم چند نفر از بازیکنان اصلی تیم مصدوم شدند و نتوانستند به مسابقات برسند. از طرفی باید هر پنج روز یک بار بازی کنیم که البته برای همه تیم ها است. متاسفانه شرایط آب و هوایی تبریز هم برای ما سخت است اما تلاش می کنیم تیم را از شرایط فعلی (حضور در رده سیزدهم جدول) خارج کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا در دیدار مقابل پرسپولیس به تساوی یا پیروزی فکر می کند، گفت: مطمئنا تراکتورسازی فردا بازی خوبی خواهد داشت. ما تیمی هستیم که هواداران زیادی داریم و این نیرو که دوست دوازدهم ماست می خواهد خوب بازی کنیم. پیش بینی اینکه بازی چگونه خواهد بود بسیار سخت است، اما ما نیامده ایم که بگوییم بازی را ببازیم و در تهران به دنبال امتیاز باشیم و بازیکنان انگیزه بالایی برای این دیدار دارند.

سولدو درباره برنامه هایش برای تقویت تراکتورسازی در نیمه دوم گفت: همه شما متخصص فوتبال هستید و می دانید که اکنون زمان پیدا کردن یک بازیکن خوب است. همکاران من و باشگاه برای یافتن بازیکنان خوب تلاش کردند، اما هر چقدر هم تلاش کردند، بازیکنان خوب با باشگاهشان قرارداد دارند. کسانی هستند که بیرون هستند یا مصدوم هستند یا مشکل دارند که شش یا هفت ماه است تمرین نکرده اند و این در مورد بازیکنان خارجی هم صدق می کند. از روزی که آمدم سعی کردم چند مهره به تیم اضافه کنم و امیدوارم در پنجره نقل و انتقالات این اتفاق بیفتد.

وی با توجه به اینکه هواداران تبریزی صبر زیادی ندارند و معتقدند می تواند در چند هفته تیمش را از بحران خارج کند و به تیمی جنگنده تبدیل شود، گفت: شاید یکی از مشکلات تراکتورسازی به خاطر تغییرات زیاد باشد. او آن را نگرفت. من تمام تلاشم را می کنم اما قول نمی دهم و این را به باشگاه گفتم و قول دادن درست نیست. با این حال تیم در شرایطی قرار دارد که حتی اگر قدرتمندتر هم شود نمی تواند به روزهای خیلی خوش خود برسد. این فصل سختی است که باید کنار گذاشته شود و تیم سازی یک شبه نیست و ساختن تیم زمان زیادی می برد. حتی با تقویت ها، اوضاع فقط بهتر می شود، اما بازگشت به روزهای خوب با تغییر چیزی است که من انتظار ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید