دلیل از دست دادن تراکتور از نظر سولدو

دلیل از دست دادن تراکتور از نظر سولدو

سولدو پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل هواداران تهرانی در نشست خبری پس از بازی گفت: ابتدا باید به تیم هواداران به خاطر بردی که به دست آوردند تبریک بگویم. امروز تیم من هر کاری که از آنها خواسته بودم انجام نداد. به خصوص در نبردهای میانه زمین. در بسیاری از بخش‌ها ضعف‌های بسیاری نشان دادند. یکی از بدترین بازی های روز ما بود که من مقابل تراکتور بازی کردم و خوب بازی نکردیم و حریف در بسیاری از زمینه ها بهتر از ما بازی کرد.

وی افزود: بازیکنان آنچه را که من می خواستم در زمین انجام ندادند، به خصوص اینکه در میانه زمین دعوا کنم. ما در بسیاری از بخش ها ضعف های زیادی را نشان داده ایم. این یکی از بدترین بازی های تراکتورسازی از روزی بود که این تیم را تحویل گرفتم و حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: البته باید در فصل دوم نواقص تیم را برطرف کنیم. در حال حاضر بازیکنان خوب خیلی کم هستند. در خارج از ایران بازیکنان خوب خیلی کم هستند و اکثر بازیکنان خوب با تیم ها قرارداد دارند. اکنون زمان جذب بازیکن نیست. البته ما به تلاش خود ادامه خواهیم داد تا در آینده افراد بیشتری را به تیم خود اضافه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید