این ستاره مانع از دست دادن تراکتور شد

این ستاره مانع از دست دادن تراکتور شد

مس کرمان موفق شد در تبریز مقابل رقیب تراکتورسازی که پیش از این مبارزه شرایط سختی را پشت سر گذاشته بود به نتیجه برسد. با این حال فرزاد حسین هانی که روی نیمکت این تیم برنامه ریزی ویژه ای برای نتیجه گرفتن داشت موفق شد یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه از آن خود کند. یکی از تصمیمات جالب سرمربی مس کرمان در این دیدار استفاده از محمد ستاری در قلب خط دفاعی تیمش بود. مس کرمان، مدافع چپ باتجربه که در پست هافبک دفاعی عملکرد خوبی داشت، این بار در جدال با تراکتورسازی موفق شد نمایش درخشانی را دنبال کند.

ستاری درباره دیدار با تراکتورسازی و امتیاز گرفتن از آن حریف گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و اختلاف دما، طبیعی بود که بازی تحت تاثیر قرار بگیرد. تیم ما در هفته های 5 و 6 ابتدایی در بین 5 تیم برتر لیگ قرار داشت و در ضد حملات عملکرد بسیار خوبی داشتیم. اما کم کم تمرکز تیم روی عملکرد دفاعی بیشتر شد و دیدیم کارمان در خط دفاع خیلی بهتر شده است.

ستاری که در این دیدار موفق شد در دفاع وسط عملکرد موفقی از خود به جای بگذارد به این سوال اینگونه واکنش نشان داد: ابتدا در پست هافبک میانی بازی کردم اما با شناخت کادر فنی به سمت پست رفتم. دفاع وسط و جای خود را به بورا منتقل کردم. خدا را شکر بقیه بچه ها هم کمک کردند تا تیم در دفاع موفق شود. تساوی مقابل تراکتور در این شرایط جوی و تجربی که دارند کار کوچکی نیست.

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال مس برای اولین بار پس از هشت سال به لیگ برتر بازگشته است، طبیعتا در گلزنی مشکل دارد. فراموش نکنید در این دیدار موقعیت خوبی داشتیم که محمدرضا اخباری با واکنشی به جا مانع گلزنی مس کرمان شد.

بازیکن باتجربه مس کرمان با ابراز تاسف از شکست دربی کرمان گفت: هر چند تیم ما شکست خورد و 2 گل خورد. اما راستش را بخواهید بازی بسیار خوبی انجام دادیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم. به این نکته توجه کنید که در تیم ما مقابل تراکتورسازی 2 بازیکن جوان حضور داشتند که یکی از آنها هنوز 18 ساله نشده بود و از تیم امید به ما پیوست. مس کرمان نیز با تمرکز بر ورزش حرفه ای به دنبال استعدادیابی است.

ستاری که سابقه بازی در ملوان را نیز دارد، درباره دیدار این هفته مقابل این تیم گفت: ملوان تیم بسیار خوبی است و در هفته های اخیر مقابل تیم های رقیب خیلی خوب عمل کرده است. البته ما تمام تلاش خود را می کنیم تا امتیازات هر چه بیشتر در این مسابقه کسب شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اختلافات مالی بازیکنان مس با این باشگاه حل شده است، گفت: بیشتر بحث مالی مربوط به پاداش صعود سال گذشته بود. اما از بازیکنان فصل گذشته فقط من و شروین بزرگ مشکل داشتیم که با آقای کهندل جلسه ای برگزار شد و در فضای دوستانه مسائل مطرح شد. در نهایت برخی از مطالبات پرداخت شد و مشکل برطرف شد. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی ملوان است.

دیدگاهتان را بنویسید