از دست دادن چند بازیکن تراکتور درست نیست/ محمدی مصدوم است، واسعی مشکل خانوادگی دارد

ساعت: 23:21
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781151

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: حذف چند بازیکن صحیح نیست و بی اساس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فیروز کریمی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است، تمرینات خود را زیر نظر داریم و حتی بازیکنان مصدوم هم به تمرینات اضافه شده اند.

وی در خصوص مطالب مطرح شده در فضای مجازی در خصوص محرومیت چند بازیکن گفت: مطالبی در مورد هادی محمدی، شاهین سکبی و سعید واسعی در فضای مجازی وجود دارد که من همه آنها را تکذیب می کنم.

کریمی خاطرنشان کرد: هادی محمدی، شاهین ساکبی و سعید واسعی سه بازیکن خوب ما هستند. بازی های فراموش نشدنی هادی محمدی را هرگز فراموش نمی کنیم. او در طول فصل در مقاطعی مصدوم شد، اما زمانی که مصدوم نشد یکی از بهترین ها بود.

وی افزود: شاهین ساکبی از زمانی که به جمع ما اضافه شد تبدیل به یک دیوانه ثابت و بی بدیل شده و به همین دلیل همیشه از او استفاده می کنیم. ثاقبی مقابل استقلال وقتی مصدوم شد از او خواستم ادامه دهد. اما وی به مصدومیت و خونریزی از ناحیه پا در حین کار با روزبه چشمی اشاره کرد. او یکی از سختکوش ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان است.

سرمربی تراکتورسازی درباره مشکلات خانوادگی سعید واسعی توضیح داد: به همین دلیل تمرکز کافی ندارد. همه کیفیت سعید واسعی را در بازی های آسیایی دیده اند. این بازیکن در پایان لیگ گذشته بازیکن فیکس بود و یک گل هم به ثمر رساند.

وی تاکید کرد: وقتی می گویم هواداران هوشیار باشید و اجازه ندهید افراد خارجی تیم شما را به حاشیه برانند. منظورم دقیقا همین اتفاقات اخیر در آستانه بازی با پیکان است.

کریمی ادامه داد: از طریق رسانه رسمی باشگاه اطلاع رسانی به حرفه خود اطلاع خواهم داد.

وی با بیان اینکه هواداران نباید اجازه بدهند بازیکنان ما غرق این حرف ها شوند، گفت: من به طور قاطع چنین شایعاتی را تکذیب می کنم و به هواداران می گویم که از این بازیکنان بهترین استفاده را خواهیم کرد. من این بازیکنان را قبول دارم و در آینده می توانیم آنها را در لباس تیم ملی ببینیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت عباس زاده گفت: این بازیکن همچنان از ناحیه کشاله ران مصدوم است و نمی تواند با پیکان بازی کند. بعد از بازی جشن با فلش شروع می شود و در این مرحله عباس زاده را به گروه خود اضافه می کنیم.

وی در خصوص بازی با پیکان توضیح داد: پیکان تاوفیک در هفته سوم مجبور شد بازی خود را متوقف کند. این تیم نسبت به ما استراحت، استرس کمتر و مصدومیت کمتری دارد. آنها سه بازی در تراکتور دیدند و بهتر می توانند ما را تحلیل کنند. البته دلیلی برای بهانه گیری نداریم و با تمام وجود به میدان خواهیم رفت تا یک بازی زیبا و راحت برای تماشاگران انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید