آیا عصبانیت گل محمدی از درویش واقعی است؟

آیا عصبانیت گل محمدی از درویش واقعی است؟

یحیی گل محمدی عادت همیشگی خود را در انتقاد از شرایط موجود آغاز کرد، این بار مدت ها قبل از شروع فصل در مصاحبه اخیر خود با یکی از خبرگزاری ها همه چیز را به باد انتقاد گرفت.

از نگاه برخی از منتقدان سرمربی پرسپولیس به نظر می رسد یحیی گل محمدی انتظار داشت مدیران این باشگاه هر روز یک بازیکن جدید برای این تیم بخرند در حالی که قرمزها یکی از بهترین و شلوغ ترین پنجره های نقل و انتقالات ممکن را پشت سر گذاشتند.

البته پرسپولیس هنوز یک تیم کامل نیست و نیاز به خرید بازیکن در چندین پست به خصوص در خط حمله دارد، اما اگر پرسپولیس با بازیکن دیگری قرارداد نبندد، همچنان یکی از پر ستاره ترین ترکیب ها را خواهد داشت. دهه گذشته

اما یحیی این نظر را ندارد و کار به جایی رسیده که یکی از خبرگزاری ها اعلام کرده است که او و رضا درویش به دلیل اختلافاتی که با هم پیدا کرده اند با هم قهر کرده اند!

گفته می شود به دلیل برآورده نشدن انتظارات سرمربی پرسپولیس (جذب مهاجمان خارجی و تمرین در خارج از کشور) از سوی باشگاه، رابطه یحیی و درویش تیره شد. سوالی که پرسپولیس تکذیب کرد.

تلاش یحیی برای درگیر شدن با مدیران!

رضا درویش اولین مدیری نیست که یحیی گل محمدی با او مشکل داشته است. یحیی در دوران حضورش در ذوب آهن و زمانی که سعید آذری مدیرعامل آن باشگاه بود اختلافاتی داشت و پس از مدتی از تیم جدا شد و دستیار و دوست صمیمی اش مجتبی حسینی جایگزین او شد. سرمربی سرخ ها در پرسپولیس پس از حضور رسول پناه نیز چالش های زیادی داشت که اوج اختلاف یحیی و مدیران باشگاه بود که حتی به مراجع قضایی مراجعه و شکایت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید