آیا قاب ساپینتو ضخیم تر می شود؟

آیا قاب ساپینتو ضخیم تر می شود؟

تیم فوتبال استقلال شب گذشته در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان با نتیجه دو بر یک گل گهر را شکست داد.

در پایان این دیدار اجرای ضربات پنالتی منجر به گل پیروزی آبی پوشان پایتخت شد که درگیری بازیکنان و کادر فنی دو تیم منجر به اخراج ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال شد. مربی دروازه بان گهر سعید الهاوی.

حسین عبدالهی، عضو کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات جنجالی این دیدار گفت: تا تشکیل جلسه کمیسیون انضباطی و گزارش نظارت بر بازی و فیلمبرداری این صحنه ها را شاهد باشیم. ، ما طبق قانون نمی توانیم در این مورد اظهار نظر کنیم. در حال حاضر منتظر دریافت گزارش سرپرست و برگزاری جلسه هستیم.

وی در خصوص زمان تشکیل جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به این حوادث گفت: به احتمال زیاد جلسه کمیته انضباطی در هفته جاری برگزار می شود.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل جریمه محرومیتی که به دلیل تخلف ساپینتو در دیدار ملوان و استقلال برایش در نظر گرفته شده، قطعا حداقل دو جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد شد. تعلیق از سمت اعمال شد. ویژگی چنین ممنوعیتی این است که وقتی شخصی در زمان معینی مرتکب جرم دیگری می شود، ممنوعیت قبلی نیز اعمال می شود. در غیر این صورت پس از گذشت مدت معین و عدم وقوع تخلف، مدت ممنوعیت قبلی نیز منقضی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید