معقول و روایی «موج اول» / ناگفته ظاهر تاج در قاب سیما

ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792144

سریال «موج اول» که قرار است در سه فصل ده قسمتی روی آنتن برود، تلاش دارد تا با بازی های روان و باورپذیری که تا حدودی موفق بوده است، تلاش های دلسوزانه پرستاران، پزشکان و مدیران مجرد آگاه و ساختارشکن این حوزه را به تصویر بکشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سریال «اپیدمی» که امشب با نام «موج اول» از شبکه سوم سیما با موضوع محوری تاج پخش می شود، از خودگذشتگی پزشکان و پرستارانی را به تصویر می کشد که شبانه روز در حال مبارزه با این بیماری هستند. است.

سعید کمانی تهیه کننده این سریال درباره فصل های این سریال توضیح می دهد: هر فصل 10 قسمت و در مجموع 30 قسمت از شبکه سه پخش می شود که فصل اول امیرسجاد حسینی و فصل دوم آن است. توسط محمد صادق بکتاشیان و فصل سوم محمد علیزاده خواهد بود.

مهدی فهیم زاده، فریبا متخصص و محسن قصابیان شخصیت های کلیدی سریال موج اول هستند و همچنین عسگر نقی زاده، کوروش سلیمانی، نیلوفر رجایی، مهدی فریزه، آرام امریجا، آتش تگی پور، مرحومه، مازیدر آیزا ساهو آدم، محمدرضا. نسیم فارسی، امل ساغندیان، پریا ابراهیمی، علی گلامی و مائده هراتی نیز در فصل اول به ایفای نقش می پردازند.. در فصل های آینده این سریال بازیگران دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد.

در ابتدای هر قسمت، این عبارت روی صفحه تلویزیون ظاهر می‌شود: «تاریخ شروع و سکانس اپیدمی تاج در سریال موج اول، انگار که یک داستان نمایشی و فرضی است و با واقعیت همخوانی ندارد. در عبارت، برخی از توالی اتفاقات رخ داده در این سریال را می توان نادیده گرفت و ساخت بیمارستان صحرایی قبل از ورود ولیعهد به ایران و عدم اطلاع پزشکان از ورود ولیعهد به کشور احتمالاً یکی از این موارد است. موارد

b65ba431 6e01 4770 8912 ceb19e7f446b خبر خاکستری

محسن قصابیان که این روزها در فیلم «منصور» نقش شهید ستاری را بازی می کند، یکی از نقش های اصلی این سریال را بازی می کند. شخصیتی که با گذر از ساختارهای دست و پا گیر اداری سعی در حل مشکلات این حوزه دارد. مردی که با تجربه حضور در میدان نبرد، اکنون در میدانی دیگر به عنوان فرماندهی دلسوز و بدون شک قصابان با بازی روان و باورپذیر خود به اصطلاح می جنگد. این نقش را به خوبی ایفا کرده اند.

فریبا متخصص با ذهنیتی که مخاطب از پیشینه نقش هایش در ذهن دارد، در نقش سرپرست بیمارستان به درستی از عهده این نقش برآمد و در پایان نمایش مهدی فهیم زاده توانایی ها و دلسوزی کادر پزشکی به تصویر کشیده شد. مخاطبان.

در طول نزدیک به دو سال اپیدمی تاج، ده ها پرستار در مبارزه با ویروس و تلاش برای درمان بیماران جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند و شاید یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن این قربانیان در دنیای هنر، سینما و بی باشد. در تلویزیون. قبل از موج اول، فرشتگان بدون بال نیز با همین موضوع از شبکه پنج سیما پخش می شد و اعلام شد که مسعود ده نمکی و مرجان اشرفی زاده نیز خواهان ساخت سریال کرونا هستند که پیش بینی می شود در سایر حوزه های فرهنگی مانند سینما، تئاتر و هنرهای تجسمی نیز بسازند. ، این موضوع باید در اولویت هنرمندان این رشته ها باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید