آیا قبض گاز خانگی امسال شامل تخفیف می شود؟

آیا قبض گاز خانگی امسال شامل تخفیف می شود؟

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: لازم است مشترکان داخلی گاز نسبت به مدیریت مصرف گاز طبیعی اقدامات لازم را انجام دهند تا ضمن صرفه جویی و استفاده بهینه، هزینه مصرف گاز خود را کنترل کنند.

سیدرضا غفاریان با اشاره به اینکه تعرفه گاز از ابتدای سال جاری بدون تخفیف محاسبه می شود، اظهار داشت: بر اساس مصوبه ۲۵ بهمن ماه سال گذشته هیات وزیران تنها تا پایان سال ۱۴۰۱ رشد تعرفه ها مشخص شد. در جدول دوره سرد سال خانوار نسبت به قبل از تصویب، به منظور کاهش هزینه های مصرف گاز طبیعی خانوارها، تعرفه ها تا سقف تعیین شده 70 درصد کاهش یافت و تعرفه ها از ابتدای سال بدون تخفیف محاسبه می شود. امسال.

وی ادامه داد: بر این اساس ملاک محاسبه قیمت گاز مشترکان از ابتدای سال جاری، تعرفه های مندرج در مصوبه 25 آذر 1401 خواهد بود.

غفاریان تصریح کرد: بر این اساس لازم است مشترکان خانگی گاز نسبت به مدیریت مصرف گاز طبیعی آگاهی لازم را داشته باشند تا بتوانند ضمن صرفه جویی و استفاده بهینه، هزینه مصرف گاز خود را نیز کنترل کنند.

این مسئول افزود: با توجه به محاسبه پلکانی مصرف گاز، مشترکان می توانند با رعایت الگوی مصرف و قرار گرفتن در محدوده های پایین، هزینه های خود را کاهش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید