آیا قرارداد نکونام از باشگاه استقلال به سرقت رفت؟

* قراردادم را بردند!

وی درباره نقل و انتقالات گفت: می خواهم خیلی صریح و شفاف صحبت کنم. تمام حرف هایم برای هواداران استقلال است چون هر چه دارم متعلق به آنهاست و الان هم که اینجا هستم به خاطر همین عزیزان است. من به عنوان سرمربی استقلال با هواداران صحبت می کنم تا بدانند در این باشگاه چه می گذرد. از روزی که شروع کردیم سعی کردیم به بهترین شکل ممکن کارمان را انجام دهیم اما در این باشگاه اتفاقی نیفتاد و نخواهد افتاد. چه کارهای مثبتی برای من انجام داده اند و چه کارهایی برای من انجام داده اند؟ آقای هاتیر به تازگی آمده است اما من به شما می گویم که قرارداد من در باشگاه نیست. قرارداد محمدی و آرمین سهرابیان هم در باشگاه نیست. نمی دونم چه اتفاقی افتاده. آیا واقعاً می توان اسناد یک باشگاه را به راحتی حمل کرد؟ خنده دار است اما من و هواداران استقلال به خاطر این اتفاقات باید گریه کنیم.
* هیچ کدام از بازیکنان با من برابری نکردند

نکونام ادامه داد: می گویم بازیکن می خواهم و حالا اسم می گذارم که فردا نگویند نکونام بازیکن نمی خواست. لیست اولیه را دادیم اما هیچ کدام از بازیکنان امضا نشدند. وقتی مهرداد محمدی آمد من خودم با دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که واقعاً کار بزرگی بود.

سرمربی استقلال در خصوص امضای قرارداد با آرمین سهرابیان اظهار کرد: به دلیل نداشتن مدافع میانی با او صحبت کردیم. قرارداد مرادمند و غلامی تمام شد و سیلوا هم غایب بود. ما سه مدافع میانی می‌خواستیم که دو تا از آنها را باید می‌بستیم، اما فقط یکی را به خدمت گرفتیم. بقیه به تیم های دیگر رفتند.

* طوری صحبت می کنند که بازیکن حتی پشت سرش را هم نگاه نمی کند

نکونام گفت: سعید عزت اللهی و رضا اسدی را می خواستیم. در واقع هیچ کدام از بازیکنانی که ما درخواست کردیم گرفته نشدند. حتی بازیکنانی که قرارداد دارند سر تمرین نمی آیند، بعد می گویند دو سه روزه می شود و بازیکن می گیرند. بازیکنا رو کجا میخوای ببری؟ تمام شد قربان! تیم باید سه هفته دیگر بازی کند و این هوادار از من نتیجه می خواهد. نتیجه همان بازیکن است. گفتیم دو بال خوب ما (کایدی و محیبی) رفتند. اول گفتم نباید از هم جدا شوند اما گفتند اشکالی ندارد و بالاخره رفتند. بازیکن جدیدی که می خواهیم مثل امیرحسین حسین زاده گران است. خالدآبادی را می خواهیم، ​​می گویند گرون است. ما می گوییم فلان بازیکن، می گویند گران است. با بازیکن جلسه می گذارند، می گوید 20 میلیارد، بعد مسئولان تیم ما می گویند می توانی 8 میلیارد بگیری؟ طوری صحبت می کنند که بازیکن راه می رود و پشت سرش را نگاه نمی کند. به من بگویید 4 بازیکن را استخدام کنم. حالا که بازیکنان آماده هستند.

*کسی قراردادی ندارد

وی یادآور شد: مربی بدنسازم نیامد. مربی ای که 16 سال در لالیگا کار می کند. مشکل فقط قرارداد من نیست، کارکنان من قرارداد ندارند، دکتر قرارداد ندارند، ماساژ درمانگر قرارداد ندارند، تدارکات وجود ندارد، هیچکس قراردادی ندارد. حسین مرادمند بدون قرارداد به تمرین آمد، به او گفتم تمرین نکن چون فردا اگر مصدوم شود هیچکس در باشگاه حتی به او نگاه نمی کند. و آنها هم مثل من فوتبالیست نیستند که سر کسی را نوازش کنند.

* می گویند تیم پنجم می شود!

نکونام اظهار داشت: تیم من در دوره بدنسازی بهترین بدنساز آسیا را ندارد و بعد می گویند گران است. سایر تیم ها چگونه خرج می کنند؟ ارزان برای تیم های دیگر، گران برای ما؟ به من می گویند تیم ما قهرمانی نمی خواهد، من هم گفتم من آدمی نیستم که برای قهرمانی نجنگم. من یک تیم قدرتمند می خواهم و باید برای قهرمانی بجنگم. من برای قهرمانی می جنگم نه اینکه قول قهرمانی بدهم. سعی می کنم در سال اول برای قهرمانی بجنگم و اگر قهرمان نشدم برای سال دوم قول می دهم. می گویند تیم پنجم می شود، این هوادار می تواند این مسائل را تحمل کند؟

* بدترین اتفاقات تاریخ رخ می دهد

سرمربی استقلال تاکید کرد: از کسی نام نمی برم. هاتیر تازه آمده است و خیلی از مسائل نیاز به زمان دارد تا حل شود، اما مشکل ما این است که وقت نداریم. مثلاً با بازیکن صحبت می کنیم، امروز می گویند پنج میلیارد و می گویند دو سه روز صبر کنید بعد صحبت می کنیم. لیگ ۲۱ روز دیگر آغاز می شود. چگونه باید بدن یک بازیکن را برای این فرصت آماده کنم؟ بدترین اتفاقات تاریخ فوتبال ایران در استقلال و برای من رخ می دهد.

* پای «بچه» به باشگاه استقلال باز است

نکونام گفت: اینها اتفاقاتی است و قصه دارد و پای «بچه» دوباره به این باشگاه باز شد. این «بچه» همان است که نمی گذارد آب خوب از گلوی استقلال برود و من مربی و مدیر اجرایی هستم. چون می نشینند و تصمیماتی می گیرند که به ضرر استقلال است. هر وقت در باشگاه استقلال نبودند، تیم نتیجه می گرفت. برو ببین چرا فرهاد مجیدی قهرمان شد چون از استقلال محروم شدند. انگار استقلال برای خودشان است. آنها مانند اختاپوس به باشگاه می شتابند و هر کاری دوست دارند انجام می دهند.

* من می گویم کی باید کار کند

وی گفت: آنها می خواهند بازیکنان خود را در باشگاه بگذارند و کنار تیم بگذارند در حالی که دیگر خبری نیست. وقتی من هستم، خودم قاب را تنظیم می کنم و می گویم کی کار می کند. که نمی تواند به من بگوید و اصلا به تمرین نمی آید. من چارچوبی را برای تیمم تنظیم کردم. من می گویم بازیکنان و باشگاه باید جذب کنند. می گویند ما پول نداریم. اگر پول ندارید بروید به هواداران بگویید ما قهرمان نمی شویم و بگویید پنجم می شویم. آیا کسی می تواند بگوید پرسپولیس پنجم می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید