آیا لژیونر استقلالی در آلمان به جای نکونام سرمربی می شود؟

آیا لژیونر استقلالی در آلمان به جای نکونام سرمربی می شود؟

اگرچه اعلام شده بود با پیگیری های وزیر ورزش مشکل نیمکت نشینی جواد نکونام بر روی نیمکت استقلال حل شده و او فصل آینده هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت، اما شرایط 10 روز اخیر در این باشگاه به گونه ای بود. واقعا دریاهای طوفانی و هر لحظه یک موج بزرگ، کشتی استقلال را دوست دارم. در این بین اهداف تشکیل کمیته فنی نتوانست کمکی به استقلال کند چرا که اتفاقات جدیدی از هر طرف در حال رخ دادن بود.

این در حالی است که شنیده ها حاکی از آن بود که مهدی پاشازاده در یکی از جلسات این باشگاه خود را به عنوان کاندیدای سرمربیگری فصل آینده استقلال معرفی کرده است، اما یکی از مدیران باشگاه به شرط فاش نشدن نامش توضیحات کامل داد و گفت: این حقیقت است. موضوع این است که ما باید انصاف را در نظر بگیریم و سخنانی نگوییم که شخصیت افراد را چه بخواهیم چه نخواهیم زیر سوال ببریم. مهدی پاشازاده در این جلسه نگفته که می خواهد سرمربی شود اما وقتی همه اعضای کمیته فنی یا حداقل اکثر آنها در مورد سرمربی جواد نکونام به یک نتیجه رسیدند بحث مطرح شد. در آن زمان که نکونام به دلایل غیرورزشی نتوانست روی نیمکت بنشیند و باید او را تعویض کنیم. ببینیم در جریان این بحث در مورد تعویض یا گزینه دوم چند نفر مطرح شدند اما رضا حسن زاده یکی از اعضای تیم کمیته فنی که در جلسه مذکور حضور داشت، با اسامی پیشنهادی به عنوان جایگزین نکونام مخالفت کرد و گفت: اگر افرادی که نامشان مطرح شده، گزینه هایی برای جایگزینی جواد نکونام در صورت عدم حضور او در استقلال وجود دارد، مهدی پاشازاده ما بهتر است. همه این مردم اگر نامی وجود ندارد و چنین نام هایی آورده می شود، بهتر است از پاشازاده که از خانواده استقلال است استفاده کنید.

به گفته این مدیر استقلال ماجرا از این قرار بود و البته مهدی پاشازاده اصلا ترسی از سرمربی شدن استقلال نداشت چون طبیعتا پیشنهاد خیلی خوبی بود اما خودش در میان جمعیت گفت که باید ارائه دهید. من سرمربی هستم، اما حقیقت این بود که به شما توضیح دهم. بالاخره نکونام سرمربی استقلال شد و نیازی به پشتیبان ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید