آیا مهدی ترابی در لیست غایب است؟

آیا مهدی ترابی در لیست غایب است؟

کارلوس کی روش علاقه خاصی به مهدی ترابی دارد. پرتغالی این بازیکن سایپا را برای اولین بار به تیم ملی دعوت کرد و به او میدان داد. پرتغالی در اولین مصاحبه خود ضمن تمجید از استعداد مهدی کایدی، بار دیگر نام مهدی ترابی را به زبان آورد تا نشان دهد چقدر ستاره پرسپولیس را دوست دارد.

بر این اساس افت عجیب شماره 9 پرسپولیس و 16 تیم ملی می تواند خبر بسیار بدی برای کارلوس کی روش باشد. ترابی اگرچه در بازی دوستانه با اروگوئه نمایش نسبتا خوبی داشت اما ماجرا از بازگشت او به تهران و دیدار با تراکتور در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

ابتدا پرسپولیس در تهران به تراکتورسازی باخت و اولین شکست فصل خود را با از دست دادن یک ضربه پنالتی مهم توسط مهدی ترابی تجربه کرد! در دیدار اخیر مقابل سپاهان اصفهان تنها سایه مهدی ترابی در زمین بود و شنیدیم که طبق آنالیزهای تیم پرسپولیس ضعیف ترین بازیکن تیم تهران اصفهان هافبک شماره 9 است. ترابی در بازی موفق دریبل نکرد، پاس گل نداد و گل نزد اما بیشتر درگیری فیزیکی با هافبک های سپاهان بود. بدون شک یکی از مشکلات پرسپولیس در هفته های اخیر از دست دادن مهدی ترابی بوده است. بعد از بازی تراکتورسازی نتوانست عملکرد همیشگی خود را به نمایش بگذارد و پرسپولیس را در خط حمله با مشکلات زیادی مواجه کرد.

شماره 9 پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان اصفهان و بازی های بعدی عملکرد بسیار ضعیفی داشت و همه را ناامید کرد. برخلاف دوران دراگان اسکوچیچ، این بار یحیی گل محمدی امیدوار بود مهدی ترابی با دعوت شدن به تیم ملی و تمرین زیر نظر کارلوس کی روش به اوج بازگردد. سرمربی پرسپولیس علاقه خاصی به سبک بازی مهدی ترابی دارد و نگران اوست چرا که اخبار روز از ادامه افت این ستاره سرشناس صحبت می کند.

حالا شاید برای خیلی ها این سوال پیش آمده باشد که در این شرایط مهدی ترابی از لیست تیم ملی اعزامی به جام جهانی 2022 قطر حذف می شود یا …؟ به نظر می رسد همه چیز به صبر کارلوس کی روش بستگی دارد!

دیدگاهتان را بنویسید