آیا مهدی ترابی باید به خدمت سربازی برود؟

مرادوند و یزدانی دو بازیکن استقلال به دلیل سربازی مجبور به ترک این تیم شدند.

اخبار جنجالی در مورد سربازی بازیکنان پرسپولیس زیاد است. برخی معتقدند آزادی وحید امیری، بازیکن پرسپولیس ساختگی است. البته این خبر تایید نشد.

موضوع دریافت مرخصی پزشکی وحید امیری این است که 4 پزشک متخصص در چند مرحله او را معاینه و مدارکش را بررسی کردند و پس از آن رای به آزادی وحید دادند.

امیری بر اساس ضوابط نظام جذب ابتدا با مراجعه به یکی از بیمارستان های مورد تایید سازمان جذب معاینه شد و سپس به کمیسیون پزشکی سازمان جذب مراجعه کرد.

در آنجا 3 پزشک متخصص و مورد اعتماد امیری را به طور دقیق و در دو مرحله معاینه کردند و پس از تایید مشکل پزشکی و مدارکش به آزادی این بازیکن پرحاشیه و البته توانمند رای دادند.

بر اساس این گزارش، پس از اعلام دلایل مرخصی پزشکی وحید امیری، اکنون تمرکز بر روی مهدی ترابی است. پس از دیدار با فاس رفسنجان ترابی گفت: اگر پرسپولیس برد، تیم برد و تماشاگر خوشحال شد، ما هم خوشحال می شویم و اینها مهم هستند نه گل ها و پاس گل های من. در مورد سربازی هم باید بگم من 27 سالمه و دانشجو هستم.

ترابی درباره مشکلات مالی و وضعیت تمدید قراردادش گفت: ما صحبتی نداریم و نباید دیگر در این مورد صحبت کنیم زیرا هیچ قدمی رو به جلو نمی بینیم. امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود زیرا هفت بازیکن ما در پایان این فصل تمام شده اند. اگر برادری خود را ثابت نکنند، بچه ها نمی توانند تمدید کنند. هیچ مذاکره ای با من برای تمدید صورت نگرفت. فقط گفتند نامه ای فرستاده شده که ما ندیده بودیم!

دیدگاهتان را بنویسید