آیا هانسی فلیک از سرمربیگری آلمان استعفا می دهد؟

آیا هانسی فلیک از سرمربیگری آلمان استعفا می دهد؟

هانسی فلیک پس از حذف آلمان از جام جهانی 2022 قطر با وجود پیروزی 4-2 مقابل کاستاریکا گفت: ناامیدی ما بسیار بزرگ است. من هرگز تیم های دیگر را تماشا نمی کنم و نمی توانم اسپانیا را سرزنش کنم. فقط خودمون مقصریم ما فرصت های کافی برای گلزنی داشتیم. به خصوص در دقایق پایانی دیدار مقابل ژاپن و اسپانیا.

وی با بیان اینکه آلمان بازی های خوبی مقابل کاستاریکا و اسپانیا انجام داد، گفت: بعد از 70 دقیقه ژاپن را به بازی راه دادیم. در مقابل کاستاریکا، باید خیلی سریع بازی را به نفع خود تغییر می دادیم.

سرمربی آلمانی در پاسخ به این سوال که آیا از سرمربیگری منچفت استعفا می دهد یا خیر، گفت: پاسخ دادن بلافاصله پس از سقوط سخت است. در این زمینه به زودی شاهد مشکلات خواهیم بود.»

فلیک درباره عملکرد جمال موسیالا گفت: جمال یک فانتزی بازی کرد و من برای چنین بازیکنی که دیگر در این جام جهانی بازی نخواهد کرد بسیار متاسفم.

او با انتقاد از روند فعلی فوتبال آلمان گفت: ما باید پیشرفت بازیکنان را بهبود بخشیم. ما سال هاست که به دنبال شماره 9 (مهاجم) و مدافعان میانی قدرتمند هستیم. عملکرد دفاعی سال ها فوتبال آلمان را متمایز کرده است و ما باید به این اصول بازگردیم.

دیدگاهتان را بنویسید