آیا ورا گفوری از هم جدا می شود؟ آخرین وضعیت مذاکرات

آیا ورا گفوری از هم جدا می شود؟  آخرین وضعیت مذاکرات

هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. وریا در مصاحبه های خود به آجورلو و همکارانش برای ماندن در استقلال چراغ سبز نشان داد اما به گفته خودش هنوز نبض مثبتی از سوی مدیران باشگاه دریافت نکرده است. در یکی دو روز اخیر مشخص شد که فولاد و آلومینیوم عرضه می کند و اولویتش استقلال ماندن است. در چنین شرایطی اظهارات دو تن از اعضای هیات مدیره استقلال نشان می دهد که این باشگاه از کاپیتان خود غافل نشده است.

پرویز مظلومی شب گذشته در گفت و گو با برنامه شب های فوتبالی هدف باشگاه را حفظ کاپیتان خود دانست. سمیعی معاون حقوقی و سخنگوی استقلال نیز در گفت و گو با ادامه رادیو ایران گفت که تمدید قرارداد وریا گفوری بر عهده سرمربی جدید این تیم است. محمد مومنی امروز در برنامه صبحگاهی به صحبت های وریا گفوری واکنش نشان داد و گفت: او هم اکنون در استقلال است تا سرمربی به تهران بیاید. با کدام بازیکن مذاکره کردیم که با گفوری مذاکره نکردیم؟ ما با کسی مذاکره نکرده ایم. با چند بازیکن خارجی صحبت کردیم. بازیکنانی هستند که برای استقلال کار کرده اند.»

برخی اخبار و شایعات نیز حاکی از آن است که وریا گفوری دو سه روز دیگر صبر خواهد کرد و اگر باشگاه استقلال با او تماس نگیرد به احتمال زیاد به دلیل خواهان جواد نکونام به فولاد خواهد رفت. حال باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی برای وریا می افتد و آیا با وی از سوی باشگاه استقلال تماس گرفته می شود یا مجبور به جدایی از این تیم و پیوستن به فولاد می شود.

در حال حاضر به نظر می رسد توپ در زمین باشگاه استقلال است و این باشگاه بدون اطلاع از همه چیز همه چیز را به ساپینتو سپرده است.

دیدگاهتان را بنویسید