خاطره خوب ورا گفوری مقابل نساجی تکرار می شود؟!

خاطره خوب ورا گفوری مقابل نساجی تکرار می شود؟!

وریا گفوری کاپیتان 34 ساله فصل گذشته استقلال سنندجی با 6 گل یکی از گلزنان استقلال بود و بعد از مهدی قائدی و امیر ارسلان مطهری با 7 گل بهترین گلزن این تیم بود. این بازیکن در مجموع 30 هفته از مسابقات لیگ برتر در 22 بازی برای استقلال به میدان رفت و 1875 دقیقه در این تیم حضور داشت.

اما گفوری در فصل جدید لیگ برتر موفق به گلزنی نشد اما آخرین گل های خود را در لیگ برتر بیستم مقابل نساجی مازندران به ثمر رساند. دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر بیستم که با نتیجه سه بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در این دیدار وریا گفوری 90 دقیقه در ترکیب استقلال بود و در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 51 کریم زاده دو گل مقابل نساجی به ثمر رساند.

وریا گفوری در 14 بازی این فصل لیگ برتر 853 دقیقه برای استقلال به میدان رفت و آخرین بار در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل پرسپولیس 65 دقیقه در این تیم بود. کاپیتان متعصب استقلال در دقیقه 65 بازی با پرسپولیس جایگزین عزیزبک امانوف، هافبک هجومی ازبکستانی شد و از آن بازی (26 اسفند) برای تیمش به میدان نرفت. گفوری مقابل استقلال 90 دقیقه روی نیمکت استقلال نشست و زودتر از بقیه بازی ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید