محمد نوازی علیه ورا گفوری

محمد نوازی علیه ورا گفوری

دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال در هفته سوم لیگ برتر با برتری آبی های تهرانی به پایان رسید و این تیم در هفته سوم این رقابت ها 9 امتیازی شد. محمد نوازی از دیدار استقلال و تراکتورسازی و شرایط شاگردان فرهاد مجیدی و پنالتی از دست رفته اما وریا گفوری می گوید.

استقلال در سومین بازی خود پیروز شد. آیا انتظارش را داشتید؟

بابت آن تبریک می گویم. فکر می کنم سه پیروزی متوالی در ابتدای لیگ می تواند شروع بسیار خوبی برای استقلال باشد و این نشان می دهد که این تیم قطعا در شرایط بسیار خوبی برای کسب این نتایج قرار داشت. البته خیلی مهم است که بتوانیم این شرایط را برای استقلال حفظ کنیم. خیلی مهم است که بتوانند از این امتیازات به خوبی دفاع کنند. زیرا در نهایت منجر به موفقیت بسیار خوبی می شود.

چگونه می توان از این امتیازات محافظت کرد؟

فکر می کنم استقلال در دفاع تیمی مشکل کوچکی دارد. بهتر است روی این موضوع بیشتر کار کنیم تا بتوانیم روند گل نخوردن را ادامه دهیم. نکته دیگر اینکه بازیکنان در تیم به خوبی توپ را به مهاجمان پاس نمی دهند. اتفاقی که در آن 3 بازی افتاد یا کند بود یا اصلا توپ به دست مهاجمان نرسید.

به بازیکنان جدید استقلال چه امتیازی دادی؟

تازه واردها هنوز چیز زیادی از خود نشان نداده اند. اما آنها باید بدانند که کجا هستند و چه پیراهنی به تن دارند. هواداران استقلال کوچکترین حرکات خود را دنبال می کنند و باید در استقلال نهایت تلاش خود را بکنند.

بازی چطوربود؟

نیمه اول را ندیدم اما شنیدم بازی احمقانه ای در حال انجام است که می تواند ناشی از ناهماهنگی بازیکنان استقلال باشد که هر چه بیشتر تمرین کنند شرایطشان بهتر می شود. اما در نیمه دوم هر دو تیم نسبتا خوب بازی کردند و بازی بدی نبود. استقلال از موقعیتش استفاده کرد و گل زد اما تراکتور موقعیتش را از دست داد و البته استقلال هم یک پنالتی داشت که آن هم از دست رفت.

دیدگاهتان را بنویسید