ورا گفوری برای دربی آماده می شود

وریا گفوری که در هفته های ابتدایی عملکرد خوبی نداشت، در دیدار مقابل نفت آبادان عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و توانست آمادگی خود را برای رویارویی با حریف سنتی خود نشان دهد.

کاپیتان تیم استقلال در دیدار مقابل نفت با ارسال یک پاس گل برای مهاجم جوان این تیم باعث شد استقلالی ها شکست مقابل نفت را نپذیرند و با کسب یک امتیاز و روحیه خوب خود را برای دربی آماده کنند.

گفوری که دقایقی در زمین حضور داشت بارها برای بازیکنان نفت مشکل ایجاد کرد و تاثیرات ثابتی داشت که اگر مهاجمان استقلال قدر توپ های او را می دانستند شاید آبی ها سه امتیاز مقابل نفت را کسب می کردند و این دیدار را می بردند. اگرچه گفوری در پایان بازی به دلیل مصدومیت دوقلو زمین را ترک کرد اما گفته می شود مصدومیت او جدی نیست و با چندین جلسه فیزیوتراپی می تواند به دربی منجر شود.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال که تجربه زیادی در دربی دارد و توانسته برای پرسپولیس گلزنی کند، انگیزه زیادی دارد تا بتواند نمایش خوبی ارائه دهد و بار دیگر دروازه پرسپولیس را باز کند. گفوری که از محبوبیت بالایی در بین هواداران استقلال برخوردار است، پس از بازی مقابل نفت مورد حمایت هواداران قرار می گیرد و مطمئنا با حضور در دربی و ارائه یک بازی خوب با پیروی از تیمش مقابل پرسپولیس، سعی خواهد کرد پاسخ حمایت هواداران را بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید