آیا کریستیانو رونالدو بازنشسته خواهد شد؟

آیا کریستیانو رونالدو بازنشسته خواهد شد؟

رونالدو دو ماه دیگر به عنوان کاپیتان تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2022 قطر حضور خواهد داشت. در حالی که بسیاری از کارشناسان و فوتبالدوستان تصور می کردند شاید این آخرین حضور این بازیکن برای تیم ملی پرتغال در یک تورنمنت رسمی باشد، اما به نظر می رسد او تصمیم دیگری دارد.

این ستاره منچستریونایتد 189 بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته و 117 گل به ثمر رسانده تا بهترین گلزن تاریخ فوتبال مردان در عرصه ملی شود. فدراسیون فوتبال پرتغال روز سه شنبه در مراسمی سالانه از رونالدو تجلیل کرد و به او جایزه ای را برای تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ این کشور اهدا کرد. رونالدو در متنی که برای دریافت این جایزه آماده کرده بود به تصمیم خود برای ادامه بازی در تیم ملی پرتغال و علاقه اش به حضور در یورو 2024 اشاره کرد.

ستاره سابق رئال مادرید گفت: امیدوارم بتوانم چند سال دیگر عضو این فدراسیون شوم. هنوز هم احساس می کنم انگیزه زیادی دارم. حس جاه طلبی من هنوز خیلی بالاست. سفر من در تیم ملی هنوز تمام نشده است. ما بازیکنان جوان با استعداد زیادی داریم. من در جام جهانی بازی خواهم کرد و می خواهم در جام ملت های اروپا نیز حضور داشته باشم.

رونالدو به مناسبت جایزه ای که دریافت کرد، گفت: از دریافت چنین جایزه جذابی احساس غرور می کنم. هرگز فکر نمی کردم روزی بتوانم این جایزه را دریافت کنم. از همه کسانی که نقش مهمی در زندگی حرفه ای من داشتند تشکر می کنم. راه طولانی است، اما می خواهم بگویم که هنوز تمام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید