آیا کمیته فنی مجوز بازگشت کریم باقری به تیم ملی را صادر کرد؟


ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884463

اعضای کمیته فنی پس از وتو تصمیم آنها برای اخراج اسکوچیچ توسط هیئت مدیره خشمگین هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از اتفاقاتی که در ماجرای بازداشت سرمربی تیم ملی و اختلافات در تیم ملی رخ داد، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال در جلسه هیات رئیسه به صراحت اعلام کرد که مسئول این تخلفات آقای -ن وتراج است، اسکوچیچ قصد دارد بار دیگر جایگزین کریم باقری شود و تیم فعلی پرسپولیس از او دعوت می کند تا در اردوهای تیم ملی به عنوان مربی با او همکاری کند.

همزمان خبر حضور مجدد کریم باقری در کادر فنی تیم ملی اوج می گیرد که پیش از این به دلیل تمدید نشدن قرارداد از ادامه همکاری با این تیم خودداری کرده و در اردوی تیم ملی حضور نداشت. در قطر اما حالا بعد از آخرین جنجال و تنش زمزمه های زیادی در بین ملی پوشان مبنی بر حضور این مربی در تیم فنی اسکوچیچ به گوش می رسید.

با این حال یک سوال کلیدی برای اهالی فوتبال مطرح شده است که آیا حضور کریم باقری به عنوان مربی مورد قبول اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال است یا خیر؟

بر اساس اعلام قبلی ابراهیم قاسم پور، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال، مربیان تیم های ملی در هر رده سنی پس از انتخاب از سوی این کمیته باید گزینه های پیشنهادی خود را به اعضای این کمیته ارائه دهند. رئیس فدراسیون باید پیگیری شود و قرارداد رسمی امضا شود، اما معلوم نیست دراگان اسکوچیچ خبر حضور مجدد کریم باقری را به آنها داده یا تصمیم به همکاری مجدد با سرمربی پرسپولیس بدون توافق با آنها گرفته است؟

برای اطلاع از نظر اعضای کمیته فنی در این زمینه با ابراهیم کاسیم پور، اصغر مدیرروستا و پرویز مظلومی سه عضو کمیته فنی تماس گرفتیم تا نظر آنها را در این خصوص جویا شویم که عجیب است که هیچ یک از آنها آماده پاسخگویی نبودند. این سوال را نکردند، بنابراین تردیدها در مورد ادامه حضورشان در این سریال بیشتر شد.

به نظر می رسد اعضای این کمیته پس از وتوی نظر هیئت مدیره درباره برکناری اسکوچیچ بسیار ناراحت هستند و آمادگی گفت و گو را ندارند، هرچند صحبت از احتمال استعفای آنها به زودی در اعتراض به این کمیته است.

انتهای پیام/

منبع: ایران ورزش



دیدگاهتان را بنویسید