کریم باقری پرسپولیس را انتخاب می کند یا تیم ملی؟

کریم باقری پرسپولیس را انتخاب می کند یا تیم ملی؟

تیم ملی فوتبال ایران چند روزی به قطر سفر می کند تا خود را برای مسابقات جام جهانی آماده کند. شاگردان دراگان اسکوچیچ با اضافه شدن ملی پوشان فرم کامل تری به دست می آورند و تمرینات را با جدیت بیشتری زیر نظر دارند.

سومین تمرین ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در دوحه قطر برگزار شد که یکی از زمین های تمرینی تیم های جام جهانی 2022 قطر است و حدود 10 دقیقه با هتل روتانا محل اقامت شاگردان دراگان اسکوچیچ در این شهر فاصله دارد. شهر تغییر محل تمرین تیم ملی از السد در اعزام کار را برای بازیکنان و کادرفنی آسان کرد.

یکی از لحظات مهم و قابل توجه تمرین شب گذشته تیم ملی حضور مهرداد حنبان بود. در شرایطی که پیش از این عنوان می شد حنبان و باقری یا باید در تیم ملی یا پرسپولیس فعالیت کنند، آنالیزور پرسپولیس پس از پایان مسابقات لیگ برتر این تیم به اردوی تیم ملی اضافه شد و حالا قرار است کار کند. به عنوان یک تحلیلگر با این تفاسیر باید دید ادامه همکاری او با پرسپولیس چگونه ادامه خواهد داشت.

البته کریم باقری سرمربی تیم ملی با گذشت سه روز از آغاز اردوی تیم دوحه به تیم ملی اضافه نشد و با این تفاسیر به نظر می رسد او می خواهد کارش را فقط در پرسپولیس ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید