آیت الله سبحانی: بدون امنیت شخصی و مالی نمی توان به وظایف خود عمل کرد

آیت الله جعفر سبحانی در دیدار فرمانده انتظامی کشور در قم گفت: سلام بر مهدی الذی، وعده خداوند متعال به ملت ها، خداوند این زمان را به یاد دارد که قوانین را فرستاد. که از حضرت نوح است، آمدن حضرت مهدی (عج) به همه امت ها وعده داده شده است

وی افزود: زمانی که همه انبیا آمدند شریعت قبلی را کامل کردند، همه در عصر خود شریعت کامل داشتند، اما توحید و عدل سراسر جهان هنوز محقق نشده است و عدالت در زمان حضرت مهدی به کمال می رسد. (A.S.). S.)”

آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه ظهور پیامبر اکرم(ص) آمادگی می خواهد، تصریح کرد: ایشان از ابزار و تجهیزات استفاده می کنند و ارتش و امنیت قوی دارند، این گونه نیست که فردی عمل کنند.

فرمود: وقتی پیامبر اکرم ظهور کند، برادری که در مغرب است، برادرش را در مشرق می بیند، پیامش در سراسر جهان شنیده می شود، ما در آستانه چنین میلاد هستیم و من به شما تبریک می گویم.

آیت الله سبحانی گفت: اسلام تنها دینی است که بشریت را به ظهور چنین امامی بشارت داده است که عدالت را در جهان گسترش می دهد.

وی با اشاره به حدیث النعیمتان مجوتن الصحا و الامان افزود: دو نعمت برای بشر است که مردم از آن بی خبرند یکی نعمت سلامتی و دوم نعمت امنیت و در حالی که یکی آن را دارد، او قدر آن را نمی داند.

آیت الله سبحانی تصریح کرد: اگر امنیت شخصی و مالی نباشد نمی توان به وظایف خود عمل کرد، مقام معظم رهبری این مسئولیت سنگین را بر دوش شما گذاشته اند.

وی با اشاره به اینکه پلیس بیشترین خدمت را به مردم ارائه می کند، افزود: با امنیت همه نیروهای داخلی شکوفا می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید