آیین کاشت 3800 اصله درخت در مرز مهران


ساعت: 21:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813792

800 اصله نهال در قرارگاه سعید الشهدا توسط سپاه امیرالمؤمنین(ع) واقع در مرز مهران و 3000 اصله نهال در منطقه چلاب مهران توسط بسیج سازندگی کاشته شد. -امیرالمؤمنین(ع) بسیج و منابع طبیعی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام; همزمان با عید سعید فطر و هفته منابع طبیعی و مراسمی با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام، معاون هماهنگ کننده سپاه استان، نماینده ولی فقیه در امیر 800 اصله نهال توسط سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در قرارگاه سعیدالشهدا(ع) در مرز مهران و 3000 اصله نهال در منطقه چلاب مهران غرس شد. سپاه امیرالمومنین (ع) و منابع طبیعی.

100000 اصله نهال در هفته در منابع طبیعی کاشته می شود

سردار شاکرمی در این برنامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: یکی از بزرگترین گنجینه های استان ایلام منابع طبیعی است که ثروت خدادادی و نعمت های گران بهای خداوند متعال است که همه ما در برابر آن مسئولیم. “

به مناسبت هفته منابع طبیعی و تقارن آن با عید سعید فطر و روز پاسدار، در مجموع 100 هزار اصله نهال در سطح استان توسط سپاه و بسیجیان عزیز غرس می شود.

احمدی مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام با بیان اینکه 2060 هکتار از اراضی کشور زیر کشت رفته است، گفت: از کل اراضی یک هزار و 300 هکتار در استان ایلام و 63 درصد از کل نهال کشور در استان ایلام کاشته شده است.

فعالیت کاشت بذر در استان ایلام از پاییز آغاز شد و تا خرداد و پایان بارندگی ادامه دارد.

انتهای پیام/ص

دیدگاهتان را بنویسید